مسائل بخش کشاورزی آذربایجان غربی مرتفع شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواستار تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه انتقال آب از آب دریاچه ارومیه شد.

مسائل بخش کشاورزی آذربایجان غربی مرتفع شود

سید هادی بهادری در دوازدهمین جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه که در سالن جلسات استانداری با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو تشکیل شد افزود: پروژه انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه در آستانه اتمام است که با تامین اعتبار مورد نیاز ، تا پایان سال می توانیم شاهد افتتاح این طرح عظیم و انتخاب سالانه 550 میلیون متر مکعب آب به دریاچه باشیم.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی استانی کشاورزی است، شرح داد: مردم استان احیای دریاچه ارومیه و رونق کشاورزی استان را تواماً می خواهند که ظاهرا این دو خواسته تداخل دارند.

به گزارش خبرنگاران، بهادری با بیان اینکه صنعت کشاورزان استان آسیبی جدی دیده و کشاورزان بسیاری متضرر هستند، شرح داد: مردم به دنبال رسیدگی مسئولین و حل مسائل و نابسامانی های بخش کشاورزی استان هستند.

این نماینده خانه ملت به اهمیت اشتغال جایگزین اشاره کرد و افزود: 35 درصد اشتغال استان مربوط به کشاورزی است که لازم است به سمت صنعت حرکت شود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3080

به "مسائل بخش کشاورزی آذربایجان غربی مرتفع شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بخش کشاورزی آذربایجان غربی مرتفع شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید