مبعلی: قطبی به فولاد برنامه داده اما هنوز توافقات کلی صورت نگرفته است، امیدوارم VAR بیاید

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایمان مبعلی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم قطبی را در باشگاه فولاد حفظ نمایند, چراکه وجودش به نفع فولاد و فوتبال خوزستان است.

مبعلی: قطبی به فولاد برنامه داده اما هنوز توافقات کلی صورت نگرفته است، امیدوارم VAR بیاید

ایمان مبعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره شکست سنگین 3 بر یک تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل ذوب آهن, گفت: بازی متعادل پیش می رفت، اما باید قبول کنیم که کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن با نتایج اخیری که کسب کردند, اعتمادبه نفس بالایی پیدا نموده اند. آنها هم در لیگ و هم در آسیا نتیجه خوبی کسب کردند و در این بازی نیز میزبان بودند و ارتفاع بالای اصفهان نسبت به سطح دریا باعث شده بود تا بازیکنان ما اذیت و با مشکل روبه رو شوند.

وی ادامه داد: ذوب آهن در این بازی کلاً چهار پنج توپ روی دروازه ما آورد و به سه گل رسید، اما متأسفانه ما نتوانستیم در بازی به چیزی که می خواستیم برسیم. البته ما در این بازی موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و اگر پنالتی ما گرفته می شد بازی به تساوی کشیده می شد و شرایط کاملاً تغییر می کرد. متأسفانه پنالتی صد درصدی ما گفته نشد و این باعث شد تا بازیکنان مان مقداری عصبی شوند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه با اشاره به اعتراض اکثر تیم ها به داوری در هفته های پایانی لیگ, توضیح داد: مشکل داوری همواره وجود داشته و دارد، اما می خواهم بدانم وقتی همه اعتراض می نمایند چه کسی از داوری سود می برد؟ امیدوارم فصل آینده اشتباهات داوری کمتر و اعتراضات داوری کمتر گردد. من احترام خاصی برای داوران قائلم، چون آنها فشار زیادی را تحمل می نمایند و ممکن است با یک اشتباه کل زندگی شان تحت تأثیر قرار بگیرد. امیدوارم سال آینده VAR بیاید و مسائل داوری را حل نماید.

مبعلی راجع به برنامه های باشگاه فولاد برای فصل آینده و اینکه آیا قطبی در این تیم حضور خواهد داشت یا خیر, گفت: قطبی به باشگاه برنامه داده، اما هنوز توافقات کلی صورت نگرفته است. در این باره صحبت هایی شده است و امیدوارم قطبی را حفظ نمایند, چراکه وجودش به نفع فولاد و فوتبال خوزستان است. قطبی یک مربی حرفه ای است که تمام وقت, فکر و ذهنش را برای باشگاه گذاشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث اقتصادی دلیل عدم به توافق رسیدن قطبی با باشگاه فولاد بوده است, گفت: بحث اقتصادی یکی از مسائل است و موضوعاتی دیگری نیز وجود دارد که باید رفع گردد، اما من خیلی در جریان این موضوعات نیستم. فقط امیدوارم که قطبی در تیم فولاد بماند و به این تیم یاری کند.

مربی فولاد خوزستان درباره اینکه به نظرش چه تیمی می تواند قهرمان لیگ برتر گردد یادآور شد: من فکر می کنم پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد، اما این را هم باید در نظر بگیریم که این تیم در بازی آخرش استرس زیادی خواهد داشت و این می تواند کار آنها را مقابل پارس جنوبی سخت کند. فوتبال بازی لحظه ها و بسیار عجیب و غریب است و می تواند هر اتفاقی در هفته آخر رخ بدهد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1276

به "مبعلی: قطبی به فولاد برنامه داده اما هنوز توافقات کلی صورت نگرفته است، امیدوارم VAR بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبعلی: قطبی به فولاد برنامه داده اما هنوز توافقات کلی صورت نگرفته است، امیدوارم VAR بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید