اولین جزئیات از پیش گشایش بورس شنبه ، استقبال سهامداران از نمادهای سرمایه گذاری

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، در مرحله پیش گشایش بازار سهام روز شنبه 17 خرداد، تشکیل صف های خرید چندصد میلیونی در بسیاری از نمادها نشان می دهد که امروز نیز بازار سهام در ادامه فرایند صعودی روز چهارشنبه خود، شروعی سبز خواهد داشت.

اولین جزئیات از پیش گشایش بورس شنبه ، استقبال سهامداران از نمادهای سرمایه گذاری

در فرایند سفارش گذاری پیش گشایش نمادهای پتروشیمی، بانکی و سرمایه گذاری بیشترین تقاضا را به نام خود ثبت نموده اند و این در حالی است که در طرف عرضه نیز برخی از نمادهای قطعات خودرو با فشار عرضه روبرو شده اند.

بازار سهام در حالی معاملات خود را از دقایقی دیگر شروع می نماید که هفته گذشته پس از شروعی نزولی در نهایت با صعودی 9.5 درصدی به کار خود انتها داد. صعودی که نیمی از آن در آخرین روز معاملاتی هفته رخ داد و شاخص کل در روز چهارشنبه با رشدی 40 هزار واحدی مجددا وارد کانال یک میلیون واحدی شد.

با توجه به عبور قدرتمند شاخص از کانال یک میلیون واحدی به نظر می رسد اگر شاخص بتواند مقاومت تکنیکال یک میلیون و 65 هزار واحدی را نیز پشت سر بگذارد راستا صعودی اش تا انتها خرداد ماه هموارتر خواهد شد. این در حالی است که بر اساس نظرسنجی خبرنگاران از کارشناسان حوزه بورس، تمامی تحلیگران متفق القول پیش بینی نموده اند که این هفته بازار سهام هفته ای سراسر سبز و صعودی در پیش خواهد داشت.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4664

به "اولین جزئیات از پیش گشایش بورس شنبه ، استقبال سهامداران از نمادهای سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جزئیات از پیش گشایش بورس شنبه ، استقبال سهامداران از نمادهای سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید