واکنش وزارت کشور آذربایجان به نگرانی های امنیتی آرسنال

به گزارش نوای پرنده پارسی، وزارت کشور آذربایجان اطمینان داد که تمامی مشارکت کنندگان بازی فینال لیگ اروپا از جمله هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی آرسنال در شهر باکو امنیت کافی خواهند داشت.

واکنش وزارت کشور آذربایجان به نگرانی های امنیتی آرسنال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، تیم فوتبال آرسنال ابراز امیدواری کرد از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) جهت سفر هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی به جمهوری آذربایجان برای بازی فینال لیگ اروپا برابر تیم چلسی تضمین امنیتی دریافت کند.

هنریک مخیتاریان در سال 2015 میلادی با تیم بورسیا دورتموند آلمان برای بازی برابر تیم گابالای آذربایجان به این کشور سفر نکرد. او در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ اروپا نیز در بازی آرسنال برابر تیم قره باغ آذربایجان غایب بود.

در این میان وزارت کشور آذربایجان اطمینان داد که تمامی مشارکت کنندگان بازی فینال لیگ اروپا از امنیت برخوردار خواهند بود و هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی تیم آرسنال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در این بیانیه آمده است: همانند سال های گذشته و در رقابت های مهم ورزشی المپیک اروپا، المپیاد شطرنج و ... نامه تامین امنیت به کشورهای شرکت کننده ارسال می گردد.

بازی فینال لیگ اروپا میان تیم های آرسنال و چلسی روز 29 ماه می (8 خرداد) در شهر باکو، پایتخت آذربایجان برگزار خواهد شد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1274

به "واکنش وزارت کشور آذربایجان به نگرانی های امنیتی آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت کشور آذربایجان به نگرانی های امنیتی آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید