مهلت مجدد ثبت نام کنکور دکتری پزشکی از 2 تیر شروع می گردد ، حذف بعضی از حوزه های امتحانی

به گزارش نوای پرنده پارسی، داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 1399 گروه علوم پزشکی از 2 تا 4 تیرماه می توانند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور دکتری پزشکی از 2 تیر شروع می گردد ، حذف بعضی از حوزه های امتحانی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار خواهد شد.

طبق نوبت بندی جدید برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 14 آزمون در صبح آدینه 27 تیرماه 99، 20 آزمون در عصر آدینه 27 تیرماه 99، 14 آزمون در صبح شنبه 28 تیرماه 99 و 12 آزمون در عصر شنبه 28 تیرماه 99 و همچنین آزمون مجموعه داروسازی صبح روز یکشنبه 29 تیرماه 99 برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 99 گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت و تخصصی از 2 تا 4 تیرماه 99 است.

با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مبنی بر برگزاری آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی)، با توجه به اینکه بعضی از حوزه های آزمون دکتری تخصصی در نوبت های برگزاری آزمون به حد نصاب کافی برای تشکیل حوزه آزمون نرسیده اند، از فهرست محل های برگزار نماینده آزمون حذف می شوند؛ بنابراین داوطلبانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب نموده اند ضروری است طی روز های دوشنبه 2 تیر تا چهارشنبه 4 تیر 99 نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام نمایند.

در حوزه های حذف شده به هیچ عنوان آزمون برگزار نخواهد شد و چنانچه داوطلبانی که این حوزه ها را انتخاب نموده اند در موعد مقرر نسبت به تغییر آن اقدام ننمایند این مرکز به ناچار نزدیکترین حوزه ممکن را به طور اتوماتیک برای این دسته از داوطلبان معین خواهد نمود.

حوزه هایی که از فهرست محل های آزمون دکتری تخصصی سال 99 گروه علوم پزشکی حذف شده اند عبارتند از:

1. پردیس جلفا

2. دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

3. دانشگاه علوم پزشکی جهرم

4. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

5. دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

6. دانشگاه علوم پزشکی فسا

7. دانشگاه علوم پزشکی گناباد

8. دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

داوطلبانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب نموده اند موظف به تغییر محل آزمون خود هستند. سایر داوطلبان (کسانی که سایر حوزه ها را انتخاب نموده اند) هم در صورت تمایل مجاز به تغییر محل آزمون خود هستند.

در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 1399 گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تعداد 17 هزار و 683 نفر ثبت نام نموده اند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4722

به "مهلت مجدد ثبت نام کنکور دکتری پزشکی از 2 تیر شروع می گردد ، حذف بعضی از حوزه های امتحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت مجدد ثبت نام کنکور دکتری پزشکی از 2 تیر شروع می گردد ، حذف بعضی از حوزه های امتحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید