مهاجمان آفریقایی مدنظر دنیزلی در راه ترکیه

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در کوشش هستند تا هر چه سریع تر مهاجمان خارجی این تیم را جذب نمایند.

مهاجمان آفریقایی مدنظر دنیزلی در راه ترکیه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از روز دوشنبه برای آنالیز شرایط اردو و تمرینات تیم تراکتورسازی راهی شهر ارزروم ترکیه، محل برگزاری اردوی سرخپوشان تبریزی شده و قرار است در مدت زمان حضور خود در این شهر، تکلیف مهاجمان خارجی این تیم را هم معین کند.

مصطفی دنیزلی نیز تأکید دارد هر چه زودتر نفرات تیمش در اردوی ترکیه کامل شوند تا بتواند برنامه های تاکتیکی خود را به طور کامل در این اردو پیاده کند. از همین رو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و دنیزلی روز گذشته به آنالیز نهایی فیلم بازیکنان خارجی مدنظرشان پرداختند و قرار است این بازیکنان که گفته می گردد آفریقایی هستند و در پست مهاجم بازی می نمایند، طی امروز یا فردا برای حضور در تمرینات راهی کشور ترکیه شوند.

طبق صحبت های صورت گرفته بین مدیران باشگاه تراکتورسازی و مصطفی دنیزلی، قرار است مهاجمان جدید تراکتورسازی پس از حضور در تمرینات و در صورت تأیید کادرفنی قراردادشان را با باشگاه تبریزی امضا نمایند.

اردوی دو هفته ای تیم تراکتورسازی از تاریخ 20 تیر ماه در شهر ارزروم ترکیه شروع شده است و ملی پوشان این تیم نیز روز گذشته (سه شنبه) پس از سرانجام اردوی چند روزه تیم ملی، به اردوی تراکتورسازان اضافه شدند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1649

به "مهاجمان آفریقایی مدنظر دنیزلی در راه ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجمان آفریقایی مدنظر دنیزلی در راه ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید