مشهد، گل محمدی: به خاطر نزدن گل سوم استرس زیادی داشتیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از رجحان تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: بابت به ثمر نرسیدن گل سوم به تیم استرس وارد شد.

مشهد، گل محمدی: به خاطر نزدن گل سوم استرس زیادی داشتیم

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، یحیی گل محمدی بعد از برد 2 بر یک تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: خوشحالیم که سه امتیاز خانگی این بازی را کسب کردیم. پیش بینی کرده بودیم که بازی آسانی برای مان نخواهد بود. بازی دست ما بود و اگر گل سوم را به ثمر می رساندیم، کارمان راحت می شد. فاصله یک گل با حریف باعث ایجاد استرس شده بود و در واقع کار خودمان را سخت کردیم.

وی اضافه کرد: از هواداران تشکر می کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. همچنین روز خوبی برای آنها بود. خوشبختانه توانسته ایم از 2 بازی 6 امتیاز بگیریم و حالا امیدوار به بازی های آینده هستیم.

سرمربی تیم شهر خودرو ادامه داد: بابت به ثمر نرسیدن گل سوم به تیم استرس وارد شد. به تیم حریف تبریک می گویم که هم با شهامت بازی کرد و دفاع خوبی داشت.

گل محمدی با اشاره به اینکه از داور در بین دو نیمه و آخر بازی تشکر کرد، گفت: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که این دیدار می تواند برای ما سخت باشد. با یک اشتباه ممکن بود که سه امتیاز را از دست بدهیم. خودم استرس زیادی در آخر بازی داشتم. در واقع بازی زمانی برای ما سخت شد که نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم.

وی در انتها درخصوص وضعیت سروش رفیعی بیان کرد: او از ناحیه کتف مصدوم است و یک هفته تا 10 روز دیگر باز می گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2148

به "مشهد، گل محمدی: به خاطر نزدن گل سوم استرس زیادی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، گل محمدی: به خاطر نزدن گل سوم استرس زیادی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید