حساس ترین بازی فوتبال بانوان در سنندج، قهرمان نیم فصل تعیین می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فردا آدینه در شهرهای مختلف کشور برگزار می گردد تا تکلیف قهرمان نیم فصل این رقابت ها در فصل جاری تعیین گردد.

حساس ترین بازی فوتبال بانوان در سنندج، قهرمان نیم فصل تعیین می گردد

وچان کردستان که پیش از این آذرخش نام داشت از هفته اول تا به امروز رقابتی شانه به شانه با شهرداری بم را در صدر جدول داشته و فردا یکی از این دو تیم قهرمان نیم فصل می گردد.

شهرداری بم با 10 برد و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول این رقابت ها واقع شده است و وچان کردستان هم با 10 برد و تفاضل گل کمتر در رتبه دوم واقع شده است.

در ملاقات روز آدینه وچان برای قهرمانی در نیم فصل محکوم به پیروزی است، اما شهرداری بم به دلیل تفاضل گل بیشتر با یک تساوی هم صدر جدول را حفظ می نماید و از این حیث فشار کمتری را تحمل می نماید.

از آخرین شکست بمی ها 39 هفته می گذرد چرا که این تیم در فصل 96-7 در هفته پانزدهم یک بر صفر مغلوب سپاهان شدند با تک گل فروغ موری و البته در آن دوران سمیه شهبازی مربی سپاهان بود.

حالا وچان کردستان در رقابت های این فصل لیگ برتر هم فروغ موری را در اختیار دارد هم سمیه شهبازی راهنمایی این تیم را بر عهده دارد.

البته برترین گلزن وچان کردستان در این فصل با زدن 17 گل سمیه خرمی مهاجم نوظهور لیگ است، بازیکنی که به تشخیص شهبازی به این پست آمد و پیروز هم بود.

سمیه شهبازی در این ده بازی با خط دفاع نفوذ ناپذیرش نشان داد این کار را هم خوب بلد است و بیش از 900 دقیقه است که تیمش گل نخورده است و به همین دلیل زهرا خواجوی دروازه بان تیم وچان در فکر رکوردشکنی در فوتبال کشورمان است.

از سوی دیگر شهرداری بم واقع شده است، تیمی که از آخرین باختش در لیگ چندین ماه می گذرد و در رقابت های این فصل هم حرفیانش را با اختلاف گل زیاد شکست می دهد.

بازی فردا قهرمان نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را تعیین می نماید، عنوانی که هر چند ارزش جام دریافت ندارد ولی در ادامه راستا می تواند باعث شرایط روحی بهتری برای ادامه مسابقات باشد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3450

به "حساس ترین بازی فوتبال بانوان در سنندج، قهرمان نیم فصل تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساس ترین بازی فوتبال بانوان در سنندج، قهرمان نیم فصل تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید