برای کسب طلا رفتیم، اما رقبا قَدَر شده بودند

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/کرمانشاه مربی تیم سرکل کبدی ایران پس از قرار دریافت کشورمان در صندلی سوم رقابت های جهانی این رشته در پاکستان گفت: برای کسب مدال طلا به این دوره از رقابت ها رفتیم، اما به نسبت دوره های قبل حریفان قدر شده بودند.

برای کسب طلا رفتیم، اما رقبا قَدَر شده بودند

مختار صیدی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به صندلی سومی تیم ایران در رقابت های جهانی سرکل کبدی اظهارکرد: در ملاقاتهای مقدماتی که در این رقابت ها داشتیم، به راحتی توانستیم از سد تیم های سیرالئون، انگلیس و آلمان عبور کنیم و پیروز شویم.

وی توضیح داد: در در ملاقات نیمه نهایی برابر تیم پاکستان که یکی از مهدهای سرکل کبدی جهانست، قرار گرفتیم و نتوانستیم به فینال صعود کنیم، درحالی که ما برای کسب مدال طلا به این رقابت ها رفته بودیم.

مربی تیم سرکل کبدی ایران افزود: پس از آنکه از صعود به فینال بازماندیم برابر تیم استرالیا قرار گرفتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم و مدال برنز رقابت ها را بگیریم.

وی بااشاره به حضور تیم هایی از پنج قاره جهان در این رقابت ها، گفت: در دوره های گذشته تنها چند تیم قدرتمند در این رقابت ها داشتیم و همین مسئله باعث می شد تا مابقی تیم ها چندان برای ما مشکل ساز نباشند، اما دراین دوره هر تیم برای ما یک حریف قدرتمند بود.

صیدی توضیح داد: قوی تر شدن تیم ها و جوانگرایی که نموده بودند، دراین دوره از رقابت ها کار را برای ما سخت کرد، به گونه ای که نتوانستیم به هدفمان که کسب مدال طلا بود، برسیم.

وی به حضور دو بازیکن کرمانشاهی پیمان چراغی و امید محمدی در ترکیب تیم ملی در این رقابت ها هم اشاره نمود و گفت: خوشخبتانه بازیکنان کرمانشاهی عملکرد خوبی در این رقابت ها داشتند و می توانیم امیدوار باشیم در سالهای آینده تعداد بیشتری از کرمانشاه در تیم ملی بازیکن داشته باشیم.

رقابت های جهانی سرکل کبدی با حضور 10 تیم از کشورهای ایران، کانادا، آلمان، پاکستان، انگلیس، کنیا، هند، استرالیا، سیرالئون و جمهوری آذربایجان در پاکستان برگزار گردید.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4114

به "برای کسب طلا رفتیم، اما رقبا قَدَر شده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای کسب طلا رفتیم، اما رقبا قَدَر شده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید