ایمان سلیمی: دلیلی ندارد به بازی مقابل پرسپولیس فکر کنیم، بازی با سپیدرود مهمترین بازی ماست

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایمان سلیمی، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که بازی با سپیدرود رشت، مهمترین بازی سرخپوشان تبریزی است.

ایمان سلیمی: دلیلی ندارد به بازی مقابل پرسپولیس فکر کنیم، بازی با سپیدرود مهمترین بازی ماست

ایمان سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر تیم تراکتورسازی برابر صنعت نفت آبادان گفت: ما در خانه هدفی جز برد نداشتیم، ولی صنعت نفت حریف سرسختی بود. آنها نشان دادند که با این فوتبال، شایسته حضور در پایین جدول نیستند. با این حال خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم تا همچنان در کورس قهرمانی باشیم. باید از طرفداران هم تشکر کنم که در آن شرایط نامناسب جوی به استادیوم آمدند و تیم را حمایت کردند.

وی در رابطه با اینکه خیلی ها معتقدند بازی های تراکتورسازی نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی آسان تر است، تأکید کرد: من چنین نظری ندارم. اصلاً در لیگ برتر حریف ضعیف نداریم. همه تیم ها کیفیت خوبی دارند و ما باید بهترین نتایج را برای قهرمان شدن بگیریم. ما در هر بازی فقط با هدف برد بازی می کنیم و فرقی ندارد که در خانه یا بیرون از خانه به میدان برویم.

سلیمی در خصوص اینکه بعضی معتقدند بازی تراکتورسازی - پرسپولیس فینال لیگ است و سرنوشت قهرمانی را تعیین خواهد نمود، توضیح داد: دلیلی ندارد از حالا به بازی چند هفته بعد برابر پرسپولیس فکر کنیم. در حال حاضر مهمترین بازی ما بازی با سپیدرود در رشت است که باید تمام تمرکزمان روی این بازی باشد. ما بازی به بازی جلو می رویم و امتیاز هر مسابقه ارزش خاص خودش را دارد.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به تأثیر مثبت حضور لیکنز در این تیم و آمار فوق العاده تراکتورسازی در نیم فصل دوم گفت: ما از لحاظ مدیریتی و بازیکن در سطح بالایی قرار داشتیم و اضافه شدن لیکنز هم شرایط را خیلی بهتر کرد. امیدوارم این روند را ادامه داده و در نهایت قهرمان شویم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1087

به "ایمان سلیمی: دلیلی ندارد به بازی مقابل پرسپولیس فکر کنیم، بازی با سپیدرود مهمترین بازی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمان سلیمی: دلیلی ندارد به بازی مقابل پرسپولیس فکر کنیم، بازی با سپیدرود مهمترین بازی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید