ادغام دانشگاه ها بدون در نظر دریافت آمایش سرزمین کار درستی نیست

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس انجمن آموزش عالی ایران گفت: تعداد زیادی از مراکز آموزش عالی ماموریت ها و کارکردهای مشابهی با هم دارند و باید با توجه به نیاز منطقه و آمایش سرزمین با یکدیگر ادغام شوند.

ادغام دانشگاه ها بدون در نظر دریافت آمایش سرزمین کار درستی نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین راستا را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

ابراهیم صالحی عمران رئیس انجمن آموزش عالی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه برخی دانشگاه ها باید ساماندهی و ادغام شوند، گفت: تعداد زیادی از مراکز آموزش عالی ماموریت ها و کارکردهای مشابهی با هم دارند و به اعتقاد بنده باید در این مورد بازنگری صورت گیرد و با توجه به نیاز مناطق و آمایش سرزمین قطعاً باید برخی از دانشگاه ها با هم ادغام شوند که کار بسیار مهمی است.

ادغام دانشگاه ها بدون در نظر دریافت آمایش سرزمین کار درستی نیست

رئیس انجمن آموزش عالی ایران ادامه داد: ادغام دانشگا ه ها بدون در نظر دریافت آمایش سرزمین کار درستی نیست، ولی اگر این امر با توجه به نیازهای منطقه و آمایش سرزمین صورت بگیرد از نظر اقتصادی بهره وری و کارآمدی بهتری به همراه خواهد داشت.

صالحی عمران اضافه کرد: دانشگاه ها می توانند از پتانسیل و ظرفیت یکدیگر استفاده کنند چرا که این امر باعث بهتر شدن شرایط شان در رتبه بندی های جهانی خواهد شد و دانشگاه ها در تراز جهانی از آمادگی و رقابت پذیری بهتری برخوردار خواهند بود.

رئیس انجمن آموزش عالی ایران همچنین یادآور شد: معتقدم دانشگاه های مهارتی نیز جای ادغام دارند و می توانند از پتانسیل و ظرفیت بخش های دولتی و خصوصی بیشتر و بهتر استفاده کنند.

انتهای پیام/

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4643

به "ادغام دانشگاه ها بدون در نظر دریافت آمایش سرزمین کار درستی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادغام دانشگاه ها بدون در نظر دریافت آمایش سرزمین کار درستی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید