اتفاق باورنکردنی در استقلال؛ جدایی یک بازیکن بدون اطلاع نکونام

به گزارش نوای پرنده پارسی، در روزهای گذشته بارها خبرهای غیررسمی درباره اختلاف خطیر و نکونام بر سر جذب بازیکن نو به گوش رسید.

اتفاق باورنکردنی در استقلال؛ جدایی یک بازیکن بدون اطلاع نکونام

به گزارش خبرنگاران جابجایی استقلال همچنان به شکلی عجیب در حال پیشروی است و کشمکش میان سرمربی و مدیریت ادامه دارد. از یک سو اختلاف های نکونام و خطیر بر سر جذب بازیکنان تازه و از سوی دیگر جذب و دفع بازیکنان بدون اطلاع سرمربی جابجایی را تبدیل به یک دوران کاملاً فرسایشی نموده است.

در روزهای گذشته بارها خبرهای غیررسمی درباره اختلاف خطیر و نکونام بر سر جذب بازیکن تازه به گوش رسید. حتی گفته شد که از سوی مدیریت به نکونام اعلام شده بازیکنی که مد نظر آنها است را تأیید کند تا باشگاه نیز زمینه ساز جذب تورس که از مدت ها قبل مورد توجه نکونام بود، گردد.

این خبرهای تأیید نشده تا حد زیادی پرده از اختلاف میان سرمربی و مدیریت برداشت اما در پی آن ماجرای جدایی آریا برزگر پیش آمد تا معین گردد میان سرمربی و مدیریت هماهنگی کافی بر سر ورودی ها و خروجی ها وجود ندارد.

روز گذشته باشگاه استقلال با جدایی آریا برزگر موافقت کرد و این بازیکن طی توافقی میان باشگاه استقلال و نساجی به این تیم قائمشهری پیوست. جدایی برزگر در حالی رقم خورده که جواد نکونام به وسیله رسانه ها در جریان این خبر قرار گرفته است و باشگاه استقلال قبل از جدایی برزگر هیچ اطلاعی به سرمربی استقلال نداده است.

البته برزگر در روزهای اخیر در تمرین استقلال دیده نمی شد و کمتر مورد توجه سرمربی استقلال قرار داشت اما گفته می گردد نکونام نیز انتظار می کشید موضوع ثبت قرارداد این بازیکن با استقلال حل گردد تا بتواند در جریان بازی های لیگ برتر از برزگر استفاده کند اما در نهایت باشگاه استقلال این بازیکن را از فهرست خود خارج و با انتقال قرضی این بازیکن به تیم نساجی مازندران موافقت کرد.

بی اطلاعی نکونام از جدایی آریا برزگر می تواند یک نکته منفی در جدایی این بازیکن باشد اما از آن مهم تر موضوع مالی انتقال برزگر از باشگاه استقلال به نساجی است که گفته می گردد مسئولان باشگاه استقلال مبلغی را از باشگاه نساجی دریافت نموده اند که کمتر از مبلغی بوده که باشگاه استقلال به باشگاه نفت مسجدسلیمان داده است.

پیش از اینکه برزگر به استقلال بیاید بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان بود که باشگاه استقلال با پرداخت رضایتنامه پیروز به جذب این بازیکن شد اما مبلغی که از سوی باشگاه نساجی به باشگاه استقلال پرداخت شده کمتر از مبلغ پرداختی باشگاه استقلال به باشگاه نفت مسجد سلیمان بوده که در نهایت این انتقال را ضررآفرین جلوه می نماید.

بدون شک اگر باشگاه استقلال در اقدامات جابجایی خود با سرمربی هماهنگ باشد و مهم تر اینکه از جنبه مباحث مالی نیز منافع باشگاه را در نظر بگیرد، چنین جابه جایی هایی نمی تواند برای استقلال محل ایجاد حواشی تازه باشد اما در ماجرای انتقال برزگر از استقلال به نساجی حرف و حدیث کم به وجود نیامد و مدیریت و سرمربی بار دیگر در تضاد منافع با یکدیگر دیده شدند.

به هر حال شاید برزگر در استقلال نکونام شانس آن چنانی در هفته های آغازین برای حضور در ترکیب اصلی نداشت اما به طور قطع با تداوم حضور می توانست به یکی از بازیکنان کلیدی تبدیل گردد. روزی که این بازیکن به استقلال پیوست خیلی ها امیدوار بودند که او آرام، آرام تبدیل به یکی از عناصر مهم گردد اما درحالی که فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته برزگر نیز به مانند منتظرمحمد از استقلال جدا شد تا او تبدیل به دومین خرید پیش فصل استقلال باشد که بدون بازی در ترکیب آبی ها جدا می گردد.

جدایی بازیکنانی که تازه به خدمت گرفته شده اند به نوعی اثبات کننده ناهماهنگی میان باشگاه استقلال و کادر فنی است وگرنه چنانچه خریدها براساس اولویت ها و بعلاوه نیازهای فنی انجام می شد، هرگز چنین فضایی به وجود نمی آمد که بعضی چهره های مهم جابجایی بدون انجام بازی استقلال را ترک و به دیگر تیم ها منتقل شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7842

به "اتفاق باورنکردنی در استقلال؛ جدایی یک بازیکن بدون اطلاع نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق باورنکردنی در استقلال؛ جدایی یک بازیکن بدون اطلاع نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید