آمادگی فراوری کیت های تشخیصی ویروس کرونا در دانشگاه علم و صنعت ایران

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران از آمادگی این دانشگاه برای فراوری کیت های تشخیصی ویروس کرونا اطلاع داد.

آمادگی فراوری کیت های تشخیصی ویروس کرونا در دانشگاه علم و صنعت ایران

جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره فراوری کیت های تشخیصی ویروس کرونا گفت: این دانشگاه آمادگی خود را برای فراوری کیت های تشخیصی به ستاد کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آ موزش پزشکی اعلام نموده است.

انجام مقدمات تشخیص ویروس کرونا در دانشگاه علم و صنعت ایران

وی اضافه کرد: دو گروه آموزشی بایوالکترونیک و بایومکانیک با توجه به اینکه از قبل در این حوزه فعال بودند مقدمات تشخیص ویروس کرونا را انجام داده اند و توانستند نتایج خوبی بگیرند و در حال حاضر باید اطلاعات عملی و واقعی این ویروس را از وزارت بهداشت دریافت کنیم که مقدمات کار فراهم شده و امیدواریم این اتفاق مبارک بزودی رخ دهد.

ایجاد زیرساخت های نرم افزاری در شبکه آزمایشگاهی

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران ادامه داد: فعالیتی هم در حوزه ایجاد شبکه آزمایشگاهی داریم و حدود 2 سال است همکاران در دانشکده مهندسی صنایع این فعالیت را با مشارکت تعدادی از دانشگاهیان علوم پزشکی شکل داده اند که به دکتر زالی و وزیر بهداشت و درمان اعلام نموده ایم و زیرساخت های نرم افزاری موجود است که به راحتی می توانند اطلاعات را در جای جای کشور وارد شبکه نمایند که به راحتی بحث غربالگری و آمارگیری به وسیله این سامانه به خوبی شکل می گیرد.

ذاکری گفت: به مراجع ذی ربط اعلام کردیم و همکاران در کوشش هستند شبکه و سامانه موجود را در بحث کرونا را توسعه دهند و امیدواریم دین اجتماعی دانشگاه و همکاران دانشگاهی در این زمینه محقق گردد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3970

به "آمادگی فراوری کیت های تشخیصی ویروس کرونا در دانشگاه علم و صنعت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی فراوری کیت های تشخیصی ویروس کرونا در دانشگاه علم و صنعت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید