آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 30 اردیبهشت)

به گزارش نوای پرنده پارسی، قیمت انواع تلویزیون از برند های مطرح ایران و دنیا، به تاریخ 30 اردیبهشت 98 را در این خبر مشاهده کنید.

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 30 اردیبهشت)

به گزارش خبرنگار ، تلویزیون ها یکی از اساسی ترین لوازم هر خانه محسوب می شوند که در ساعات مختلف اعضای خانواده را گرد هم جمع نموده و لحظات شادی را برای آن ها ایجاد می نماید. شرکت سازنده، اندازه، کیفیت و امکانات تلویزیون های هوشمند امروزی به شدت مورد توجه خریداران است که هر کدام از موارد یاد شده می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی تلویزیون داشته باشد. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تلویزیون های بازار به تاریخ 30 اردیبهشت 98 نگاهی بیاندازیم. در این گزارش به مدل های پرهوادار مطرح ترین برند های ایرانی و خارجی اشاره شده، قیمت ها نیز هر هفته بروزرسانی خواهد شد. بازار تلویزیون در هفته های اخیر تغییرات قیمتی خاصی نداشته و آرام سپری شده است.

**تمامی قیمت ها به تومان است**

شرکت سونی

شرکت سونی یکی از معتبرترین شرکت ها در حوزه تلویزیون های ال ای دی و هوشمند است، این شرکت ژاپنی با اعتبار چندین ساله خود و بهره بردن از متخصصان مجرب، محصولات با کیفیتی را در همه زمینه ها فراوری می نماید. تلویزیون های سونی از سال ها پیش وارد بازار ایران شده و هواداران زیادی دارد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت سونی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت سامسونگ

برند سامسونگ آن قدر معتبر است که نیازی به تعریف و تمجید نداشته باشد، این شرکت کره ای در زمینه های مختلفی فعالیت دارد و محصولات الکتریکی زیادی به بازار عرضه می نماید، تلویزیون های با کیفیت یکی از فراوریات این شرکت است که از کیفیت بالایی برخوردار است و به کشور های زیادی صادر می گردد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت ال جی

ال جی در زمینه فراوری محصولات صوتی و تصویری همچون تلویزیون، فعالیت گسترده ای دارد و یکی از بزرگ ترین برند های بازار به شمار می آید. این شرکت از پیشگامان استفاده از فناوری های نوین است و اولین تلویزیون اولد دنیا را فراوری و به بازار عرضه کرد. تلویزیون های این شرکت با توجه به دوام و کیفیت، از مدل های محبوب بازار هستند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت ال جی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت پاناسونیک

دیگر شرکت بزرگ ژاپنی فعال در صنعت محصولات الکتریکی، پاناسونیک نام دارد که با بیش از 100 سال سابقه، یکی از قدیمی ترین برند های این حوزه به شمار می آید. پاناسونیک تلویزیون های با کیفیت و مقرون به صرفه ای فراوری می نماید و به همین دلیل است که محصولات این شرکت در بازار خریداران زیادی دارد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت پاناسونیک در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت فیلیپس

نام و اعتبار شرکت فیلیپس شاید به پای غول های بازار لوازم الکتریکی نرسد، اما این شرکت یکی از باسابقه ترین برند های فعال بازار است. شرکت هلندی فیلیپس بیش از 120 سال پیش پایه گذری شده و حالا بیش از ده ها محصول مختلف فراوری می نماید. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت فیلیپس در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت توشیبا

تلویزیون های توشیبا هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت در درجه بسیار بالایی قرار دارند، این شرکت طی سال ها فعالیت خود با استفاده از نیرو های متخصص محصولاتی بادوام فراوری می نماید که به بازار های دنیای صادر شده و هوادار دارد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت توشیبا در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت های ایرانی

اگر به دنبال حمایت از محصول ایرانی هستید، شرکت های مختلفی در حوزه فراوری لوازم صوتی و تصویری به خصوص تلویزیون فعالیت دارند که با خرید فراوریات آن ها هم از محصولی با کیفیت بهره خواهید برد و هم پول خود را برای پیشرفت کارخانه های ایرانی صرف می کنید. از برندهای ایرانی فعال در بازار تلویزیون می توان به اسنوا، مسترتک، ایکس ویژن و شهاب نام برد که در حال حاضر مدل های مختلفی فراوری و به بازار عرضه نموده اند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های برند های ایرانی بازار را مشاهده می کنید:

گزارش از عبدالله مطیع

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1317

به "آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 30 اردیبهشت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 30 اردیبهشت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید