فوتبال دنیا، پسر مالک اینتر، جوان ترین رئیس تاریخ این باشگاه شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، فوتبال دنیا - دوران ریاست اریک توهیر در باشگاه اینتر به خاتمه رسید و جانشین او معین شد.

فوتبال دنیا، پسر مالک اینتر، جوان ترین رئیس تاریخ این باشگاه شد

به گزارش خبرنگاران، استیون ژانگ، وارث گروه سونینگ چین به عنوان رئیس جدید باشگاه اینتر معرفی گردید. باشگاه اینتر با انتشار یک پیغام ویدئویی در شبکه های اجتماعی از انتصاب استیو ژانگ به عنوان رئیس جدید نراتزوری اطلاع داد.

استیو 26 ساله که پسر ژانگ جیندونگ، رئیس گروه سونینگ چین، مالک و سهامدار اصلی باشگاه اینتر است، به عنوان جوان ترین رئیس تاریخ این باشگاه فعالیت خود را شروع می نماید.

استیو ژانگ در پیغام ویدئویی که در صفحه باشگاه در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است، گفت: زمانی که چشم هایم را می بندم، شهری با قدمت را می بینم که قرار است چیزهای بیشتری به تاریخ آن اضافه گردد. افرادی را می بینم که برای ارتقا دادن هر آنچه که در اطراف شان بوده و مربوط به خوشان می گردد، ایده های فراوان دارند و سراپا انگیزه و اراده اند، یک باشگاه که فراتر از زمین بازی می خواهد قلب همه را تسخیر کند. آن وقت است که چشم هایم را باز کنم و ببینم همه چیزهایی که رؤیای شان را می دیدم اینجا هست و حقیقت دارد. من آماده ام، شما چطور؟ اینتر قرارداد 6 بازیکنش را تمدید کرد

استیو ژانگ جانشین اریک توهیری می گردد که پنج سال پیش سهام آبی و مشکی پوشان شهر میلان را از ماسیمو موراتی خرید. توهیر اکنون مالک 31 درصد از سهام باشگاه اینتر است، اما گفته می گردد که او آماده است سهامش را بفروشد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 407

به "فوتبال دنیا، پسر مالک اینتر، جوان ترین رئیس تاریخ این باشگاه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پسر مالک اینتر، جوان ترین رئیس تاریخ این باشگاه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید