انتقاد یورگن کلوپ از داور دیدار برنلی - لیورپول

به گزارش نوای پرنده پارسی، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد داور دیدار شب گذشته تیمش مقابل برنلی در رقابت های لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد.

انتقاد یورگن کلوپ از داور دیدار برنلی - لیورپول

به گزارش خبرنگاران ، یورگن کلوپ که مردانش شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر یک بر میزبان خود، برنلی غلبه کردند، پس از این بازی در انتقاد از عملکرد استوارت اَتوِل، داور این دیدار که نسبت به بازی درگیرانه بازیکنان حریف لطافت به خرج داد و در نهایت هم منجر به مصدومیت جو گومز شد، گفت: پس از اولین تکل خشنی که از بازیکنان برنلی سر زد به اَتوِل گفتم که نمی دانم کدام بازیکن این کار را کرد، گفتم حرکت خطا نبود، اما آنها نمی توانند اینطور خشن بازی نمایند. همین بازی خشن هم باعث مصدومیت جو گومز شد و احتمالاً هم آسیب دیدگی اش هم جزیی نیست. در حال حاضر نمی دانیم که میزان مصدومیت او چقدر جدی است، اما از ناحیه قوزک پا آسیب دیده است.

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین در ارزیابی بازی نیز گفت: ما بازی را خوب آغاز نکردیم و شرایط را برای خودمان سخت کردیم. برنلی هم برنامه خاصی داشت و تهاجمی بودند. خوشحال هستم که بازیکنانم پس از صحبت های بین دو نیمه خودشان را با تغییرات تاکتیکی وفق دادند. در نیمه اول زیاد فریاد زدم، اما از دست بازیکنانم عصبانی نبودم. در کل در نیمه دوم واکنشی بی عیب و نقص داشتیم و از بابت کسب این پیروزی خیلی خوشحال هستم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 564

به "انتقاد یورگن کلوپ از داور دیدار برنلی - لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد یورگن کلوپ از داور دیدار برنلی - لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید