4 هزار خدمت توانمندسازی صادراتی به دانش بنیان ها ارائه شد ، توانمندی 2500 شرکت نوپا

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاونت علمی و فناوری پس از اعتماد به محصولات ایران ساخت، 4 هزار خدمت توانمندسازی صادراتی به شرکت های دانش بنیان ارائه می نماید.

4 هزار خدمت توانمندسازی صادراتی به دانش بنیان ها ارائه شد ، توانمندی 2500 شرکت نوپا

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی پس از تزریق اعتماد داخلی به محصولات ایران ساخت، در گام بعدی به سمت ایجاد بازار جهانی برای دانش بنیان های توانمند صادراتی حرکت کرد. به همین دلیل هم با ارائه خدمات مختلف در کوشش بود تا توانمندی ها و ظرفیت های صادراتی شرکت ها را بیشتر کند.

یکی از این کوشش ها ارائه 4 هزار خدمت توانمندسازی صادراتی به دانش بنیان ها بود که در این طرح، 2 هزار و 500 شرکت توانستند از این خدمات بهره ببرند و به بازار های جهانی راه یابند. هدفی که برای همه بنگاه های مالی یک آرزوی عظیم و کلان است.

روح الله استیری مدیر دفتر کسب وکار بین المللی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری درباره ارائه این خدمت به متقاضیان، گفت: خدمات توانمندسازی صادرات عمدتا به شرکت هایی ارائه می گردد که ظرفیت صادراتی مطلوبی دارند و محصولات فراوریی آن ها از نظر کیفیت و کمیت در سطح استاندارد های جهانی فراوری می شوند.

به گفته استیری، معاونت علمی و فناوری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان اقدام به آنالیز مسائل و ضعف های موجود بر سر راه کسب و کار بین الملل این شرکت ها نموده و برای حایت از آن ها برای ورود به بازار های بین المللی اقداماتی انجام داده است.

استیری تاکید نمود: در این راستا کوشش نموده ایم این کار با مشارکت بخش دولتی و خصوصی، حمایت های مشروط، زمان دار و هدفمند برای ایجاد زیرساخت های لازم برای تسهیل فرآیند صادرات و کسب و کار بین المللی شرکت های دانش بنیان صورت گیرد.

به گفته مدیر دفتر کسب وکار بین المللی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری، در این راستا هم تا به امروز توانسته ایم به 2 هزار و 500 شرکت خدمات ارائه و آن ها را برای ورود به بازار های جهانی آماده کنیم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4436

به "4 هزار خدمت توانمندسازی صادراتی به دانش بنیان ها ارائه شد ، توانمندی 2500 شرکت نوپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هزار خدمت توانمندسازی صادراتی به دانش بنیان ها ارائه شد ، توانمندی 2500 شرکت نوپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید