ویروس کووید-19 به سرعت در حال شیوع است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، طبق آخرین داده های سازمان بهداشت دنیای تا به امروز 8.33 میلیون مورد ابتلا به کووید -19 در سرتاسر دنیا ثبت شده است که از میان این مبتلایان 449،182 نفر از 216 کشور و قلمرو در دنیا بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ویروس کووید-19 به سرعت در حال شیوع است

با وجود گذشت چندین ماه از شروع شیوع این بیماری جدید و ناشناخته در سرتاسر دنیا، تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان بهداشت دنیای از شتاب دریافت فرایند همه گیری این بیماری در دنیا اطلاع داد و گفت که این ویروس همچنان به سرعت در حال شیوع است.

آدهانوم همچنین گفت که در روز هجدهم ژوئن بیش از 150 هزار مورد جدید ابتلا به کووید -19 به این سازمان گزارش شده است که نیمی از این موارد ابتلا مربوط به قاره آمریکا است.

مدیرکل سازمان بهداشت دنیای در ادامه اضافه نمود که دنیا در مرحله ای جدید و خطرناک واقع شده است. قابل درک است که بسیاری از افراد از ماندن در خانه خسته شده اند. کشورها نیز خواستار بازگشایی جوامع و اقتصاد خود هستند. اما این ویروس به سرعت در حال شیوع است و همچنان مرگبار است و بسیاری از افراد هنوز در معرض خطر هستند.

تدروس آدهانوم همچنین گفت که سازمان بهداشت دنیای از تمام کشورها و تمام افراد دنیا می خواهد که میزان بالایی از حزم و احتیاط را به کار گیرند و به حفظ فاصله (اجتماعی) از دیگران ادامه دهند.

همزمان با طرح این درخواست از سوی سازمان بهداشت دنیای، تحقیق برای فراوری یک واکسن مؤثر علیه ویروس کووید -19 در سرتاسر دنیا ادامه دارد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4717

به "ویروس کووید-19 به سرعت در حال شیوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کووید-19 به سرعت در حال شیوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید