هر گلی که از ایران می خوردیم انگار چاقو به قلبم فرو می کردند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال گوآم در آستانه بزرگ ترین بازی تاریخ خود واقع شده است. رئیس فدراسیون فوتبال گوآم گفته برای موفقیت تیمش یک دهه زمان صرف شده است.

هر گلی که از ایران می خوردیم انگار چاقو به قلبم فرو می کردند

گوآم با دو پیروزی پیاپی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی، اکنون صدرنشین گروه D است و با ایران پنج امتیاز اختلاف دارد. این تیم روز پنجشنبه قرار است در استادیوم آزادی با ایران ملاقات کند. آخرین باری که این دو تیم با یکدیگر ملاقات کردند به رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2002 کره جنوبی و ژاپن بازمی گردد که گوآم با نتیجه 19 بر صفر تن به شکست داد.

ریچارد لای در مصاحبه با خبرنگاران در ژاپن در مورد آن بازی گفت: ما تحقیر شدیم، مسخره شدیم و مردمی که روی سکوها بازی را نظاره می کردند با هر گلی که وارد دروازه مان می شد، به تیممان خندیدند. هر یک گلی که وارد دروازه ما می شد انگار چاقو به قلبم فرو می کردند.

پانزده سال پس از آن شکست تحقیرآمیز، گوآم خوشبین است که در استادیوم 85 هزار نفری آزادی که نصف جمعیت این کشور محسوب می گردد، نتیجه خوبی مقابل ایران بگیرد.

لای گفت: وقتی ما یکی، دو بازی اول خود را انجام دادیم، هدفمان صدرنشینی گروه بود و وقتی این را مطرح کردم، به من خندیدند.

گوآم در بازی نخست خود با نتیجه یک بر صفر مقابل ترکمنستان و در بازی بعدی با حساب 2 بر یک مقابل هندوستان به فزونی رسیده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گوآم ادامه داد: خب، حالا به ما نگاه کنید. هر تیمی ما را دست کم بگیرد، ضربه خواهد خورد. ما اعتقاد به بازی گروهی بازیکنان و کار پشت صحنه مربیگری داریم و می توانیم دست به کارهای ویژه بزنیم.

جزیره کوچک گوآم وزارت ورزش ندارد و به همین منظور یاری های دولتی محدودی دریافت می نماید و نیازهای اقتصادی این تیم به وسیله صنعت گردشگری تامین می گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3761

به "هر گلی که از ایران می خوردیم انگار چاقو به قلبم فرو می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر گلی که از ایران می خوردیم انگار چاقو به قلبم فرو می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید