مهربان: اخبار برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ضد و نقیض ا ند، علیرضا کریمی هنوز تمرین را آغاز نکرده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اخباری که در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی به گوش می رسد، ضد و نقیض است و من واقعا نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مهربان: اخبار برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ضد و نقیض ا ند، علیرضا کریمی هنوز تمرین را آغاز نکرده است

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیگیری تمرینات ملی پوشان آزاد گفت: یک دوره تمرینی را طبق اپلیکیشن طراحی شده، انجام دادیم و حالا منتظریم تا در یکی دو روز آینده در خصوص چگونگی تشکیل اردوی تیم ملی تصمیم گیری شود. اگر قرار به تشکیل اردو باشد که بچه ها به خانه کشتی می آیند و اگر هم نه، بار دیگر به دنیای مجازی پناه می بریم و به این شکل تمرینات را دنبال خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا در این مدت مصدومیتی برای کشتی گیران ایجاد نشده، گفت: خداراشکر نه یا حداقل چیزی به ما اعلام نشده است. اگر در این شرایط مصدومیتی داشته باشیم که مسئله ای بر مسائل اضافه خواهد شد. بچه ها در شهرهای خودشان تمرین می کنند و طبیعتا شرایط تمرینی و زندگی آنها با شرایط اردویی کاملا متفاوت است.

قهرمان سابق سنگین وزن ایران در خصوص شرایط علیرضا کریمی تاکید کرد: دو هفته پیش با هم صحبت کردیم، تمرینات بدنی اش را دنبال می کند و هنوز روی تشک نرفته، فکر می کنم از یکی دو ماه آینده شرایط رفتن روی تشک را پیدا کند.

وی در رابطه با اینکه فکر می کند مسابقات جهانی 2020 برگزار شود و یا نه، گفت: اول از همه دعا می کنم که هر چه زودتر از شر کرونا خلاص شویم. اخباری که در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی به گوش می رسد، ضد و نقیض اند. برخی دوستان مان می گویند که امکان برگزاری مسابقه وجود ندارد و برخی هم می گویند مسابقات برگزار می شود و من واقعا نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. باتوجه به اینکه بیشتر کشورها از جمله روسیه، ترکیه و گرجستان اردو گذاشته اند، من فکر می کنم امکان برگزاری مسابقه وجود دارد اما هنوز چیزی رسما به ما اعلام نشده است. ما همه امیدوار هستیم که شرایط زودتر عادی شود، مردم به زندگی عادی برگردند و درکنارش ما بتوانیم به ورزش مان برسیم. اصل مهم شرایط مردم است و اینکه مسائل مالی مردم کمتر شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه برگزاری لیگ به لحاظ مالی به معیشت کشتی گیران کمک می کند، اظهار داشت: امیدوارم که لیگ برگزار شود، چون تنها منبع درآمد بچه های ما است. شاخص ترین فاکتوری که باید در لیگ در نظر گرفت، همین موضوع مالی است، البته اینکه مجوز برگزاری مسابقات صادر شود، موضوعی است فراتر از وزارت ورزش و باید دید شرایط در نهایت به چه شکل پیش خواهد رفت.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5028

به "مهربان: اخبار برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ضد و نقیض ا ند، علیرضا کریمی هنوز تمرین را آغاز نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: اخبار برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ضد و نقیض ا ند، علیرضا کریمی هنوز تمرین را آغاز نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید