مدیران فرهنگی هرمزگان درگیر فعالیت های سخت افزاری هستند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، انوشیروان پیشدار ظهر شنبه در نشست مشترک مدیران فرهنگی هرمزگان با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: توزیع بودجه های فرهنگی در کشور ناعادلانه است و باید توجه بیشتری به سازمان ها و ادارات فرهنگی در استان ها گردد. متاسفانه بخشی از بودجه های فرهنگی به موسسات فرهنگی تخصیص می یابد که در استان هرمزگان هیچ پایگاه و تاثیری ندارد.

مدیران فرهنگی هرمزگان درگیر فعالیت های سخت افزاری هستند

وی با بیان اینکه بیشتر بودجه های فرهنگی در تهران متمرکز شده است، بیان کرد: تمرکز بودجه فرهنگی در تهران و تخصیص به موسسات خاص یک آسیب جدی در حوزه فرهنگی است. متاسفانه اندک بودجه فرهنگی در مقایسه با استانهای دیگر به صورت نابرابر اختصاص می یابد. از کمیسیون فرهنگی مجلس توقع داریم از اعتبارات فرهنگی دفاع کند.

پیشدار اظهارداشت: 80 درصد مدیران فرهنگی استان درگیر مسائل سخت افزاری است. زمانی برای فکر کردن و صرف انرژی بر حوزه های دیگر فرهنگی ندارند.

وی گفت: حوزه هنری در استان هرمزگان هنوز یک ساختمان ندارد و در ساختمان استیجاری مستقر است. 40 سال از انقلاب می گذرد و هنوز حوزه هنری به عنوان متولی فرهنگ انقلابی فاقد ساختمان اداری در استان هرمزگان است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 524

به "مدیران فرهنگی هرمزگان درگیر فعالیت های سخت افزاری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران فرهنگی هرمزگان درگیر فعالیت های سخت افزاری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید