قصه شنیدنی پیرمردی که در 90 سالگی دکترا گرفت

به گزارش نوای پرنده پارسی، امشب برنامه مکث میزبان حسن شهریاری پیرمرد 90 ساله ای است که به تازگی و با معدل بالای 19 پیروز به اخذ مدرک دکترا شده است.

قصه شنیدنی پیرمردی که در 90 سالگی دکترا گرفت

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از خبرنگاران جوان، نوزدهمین قسمت از سری سوم برنامه مکث سه شنبه شب ساعت 19:45 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در هفته سوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده گیتی خامنه مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه خامنه میزبان زن و مرد پا به سن گذاشته ای است که طی ماجرا های جالبی ادامه تحصیل داده اند. حسن شهریاری پیرمرد 90 ساله ای است که به تازگی و با معدل بالای 19 مدرک دکترا گرفته است. فرخنده تاج آبادی دیگر مهمان برنامه نیز تا پانزده سالگی بیسواد بوده، اما در این سن تصمیم می گیرد سواد بیاموزد و تا مرحله کارشناسی ارشد پیش رفته و حالا سردبیر یک مجله پرمخاطب است و در کار های فرهنگی پیشقدم می گردد. روایت امشب برنامه مکث درباره عشق به آموختن و یادگیری است که سن و سال نمی شناسد و به قول شاعر می تواند ز گهواره تا گور ادامه داشته باشد.

سری جدید برنامه مکث مانند برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه ها و روایات جذاب آدم ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت نموده و سراغ ماجرا های اجتماعی می رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5060

به "قصه شنیدنی پیرمردی که در 90 سالگی دکترا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه شنیدنی پیرمردی که در 90 سالگی دکترا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید