فیلم سینمایی 4 در مراحل پایانی تولید، فیلم در تدارک اکران در هنر و تجربه

به گزارش نوای پرنده پارسی، فیلم سینمایی 4 ساخته بلند محسن احتشامی مراحل فنی خود را برای اکران در گروه هنر و تجربه به سرانجام می برد.

فیلم سینمایی 4 در مراحل پایانی تولید، فیلم در تدارک اکران در هنر و تجربه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی فیلم سینمایی 4، این پروژه به تهیه کنندگی امین رضا چلبیانلو، اولین ساخته بلند محسن احتشامی به نویسندگی علی اصغری پس از طی فیلمبرداری در تهران، چالوس و دامغان، مراحل پایانی تدوین را می گذراند.

محسن احتشامی که بیش از 2 دهه فعالیت های مختلفی را در تئاتر و نمایش خانگی پشت سر گذاشته این بار به همراهی امین رضا چلبیانلو جراح و دندانپزشک که او هم تجربه سرمایه گذاری در فیلم های مختلفی را در یک دهه گذشته در کارنامه دارد، تصمیم به تجربه ای جدید برای ساخت فیلمی معناگرا گرفته اند و امیدوارند با از سرگیری فعالیت سینماها بتوانند آن را روی پرده سینماهای هنروتجربه به نمایش بگذارند.

4 نگاهی معناگرایانه به 4 عنصر حیات، آتش، آب، خاک و باد دارد؛ فیلمی که روایتگر زندگی 4 نفر است که به واسطه مرگ پدر سارا اتفاقات متعددی را رقم می زنند و ماجراهای مختلفی را به وجود می آورند ...

این فیلم که با رویکردی نو به مسائل اجتماعی روز می پردازد، قرار است در قالب 4 فیلم کوتاه مستقل و یک فیلم بلند سینمایی پس از اتمام مراحل فنی، آماده ارسال به جشنواره های داخلی و بین المللی شود.

فرانک جلیلی، شیدا یوسفی، هادی شیخ الاسلامی و مجید نوروزی در 4 ایفای نقش می کنند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به مدیر تولید: امیرعلی اعجازی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مجتبی حصامی، دستیار تهیه: حنانه بابایی، مدیر فیلمبرداری: رضا شاد، تدوین: امیرحسین تحسینی، اصلاح رنگ و نور : علی تصدیقی، موسیقی: آرمان موسی پور، طراح گریم: حامد بداغی، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، مدیر تدارکات: ماهان موسوی، مشاور رسانه ای: فاطمه پاقلعه نژاد، صدابرداران: مهدی آقاملک و ایمان بازیار، صداگذاری: آرش کوچکان و عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: شهرزاد افتخاری اشاره کرد.

اواخر خرداد تدوین و کلیه امور فنی فیلم 4 تمام می شود.

انتهای پیام /4143/

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4696

به "فیلم سینمایی 4 در مراحل پایانی تولید، فیلم در تدارک اکران در هنر و تجربه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم سینمایی 4 در مراحل پایانی تولید، فیلم در تدارک اکران در هنر و تجربه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید