فرکی: نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی نشان داده است، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیش از این که به نشست بیایم در جلسه آنالیز نفت مسجد سلیمان بودم، آن ها در 5 بازی گذشته 5 تیم مدعی را متوقف کردند و این نشان از قابل احترام بودن نفت دارد.

فرکی: نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی نشان داده است، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش ،حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: درگذشت پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران جعفر کاشانی را به جامعه ورزش به ویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می گویم.کاشانی خدمات زیادی یه فوتبال ایران کرد.

او در ادامه افزود: پس از بازی های این هفته لیگ برتر تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی حاضر خواهد شد و برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می کنم. پیش از این که به نشست بیایم در جلسه آنالیز نفت مسجد سلیمان بودم. آن ها در 5 بازی گذشته 5 تیم مدعی را متوقف کردند و این نشان از قابل احترام بودن نفت دارد.

فرکی خاطر نشان کرد: از وزیر نفت می خواهم راهی که دیگران رفتند را نرود. شاید مشکلاتی برای اداره باشگاه های پارس جنوبی، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت وجود داشته باشد، اما باید به آسیب های اجتماعی ناشی از چنین تصمیمی توجه ویژه ای داشت.

او ادامه داد: حمایت از این باشگاه ها برای وزارت نه تنها هزینه ای ندارد بلکه منفعت زیادی هم دارد. امیدوارم طوری نشود که این 3 باشگاه به سرنوشت نفت تهران دچار شوند. با نفت مسجد سلیمان هم امتیاز هستیم و پیروزی در بازی فردا می تواند شرایط ما در جدول را بهتر کند.

فرکی ادامه داد: بازی فردا هم تماشاچی زیادی ندارد، اما ما سعی می کنیم در وهله اول میزبان خوبی برای نفت باشیم و سپس با ارائه بازی قابل قبول و تماشاگر پسند 3 امتیاز را بگیریم. خوشبختانه در 2 بازی گذشته گلی دریافت نکردیم و مدافعان ما در این بازی ها گلزنی کردند که این نشان دهنده بازی هجومی پیکان است.

اور در انتها بیان نمود: نفت مسجد سلیمان تیمی است که خیلی سخت گل می خورد، اما با توجه به آنالیز هایی که داشتیم ابتدا سعی می کنیم در بازی فردا گل نخوریم و سپس از دفاع منسجم حریف عبور کنیم و به گل برسیم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2512

به "فرکی: نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی نشان داده است، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی نشان داده است، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید