مقاله: طراحی ویلا چگونه باید باشد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، قرار دادن صحیح بخش هایی مانند آلاچیق، باربیکیو، آبنما و استخر از مهم ترین بخش های طراحی ویلا است. باغچه های گل کاری شده، فضای سبز زیبا، چیدمان صحیح درختان و انتخاب نوع پوشش گیاهی منطبق با محیط، تاثیر مهمی در زیبایی فضای ویلا و بدل کردن آن به یک مکان دوست داشتنی و عالی دارند.

مقاله: طراحی ویلا چگونه باید باشد؟

مهم ترین نکته ها در طراحی ویلا، ایجاد فضاهای عظیم با سقف های بلند و استفاده از نور طبیعی محیط است. طراحی باید به گونه ای باشد دیوارهای پیرامونی علاوه بر داشتن وظیفه جدا کردن فضای داخلی و خارجی، دسترسی به فضای خارجی را به گونه ای هنرمندانه فراهم سازند. پیشنهاد می گردد برای یک طراحی جذاب امروزی، از معماری دوبلکس و سقف های بلند بهره ببرید. در این مدل از طراحی ویلا، فضاهای عمومی و خصوصی، برای استفاده مناسب تر کاربران از یکدیگر جدا شده است.

استفاده از فناوری های روز دنیا در زمینه تامین برق مصرفی به وسیله پنل های خورشیدی، تامین آب گرم با به کارگیری آبگرمکن های خورشیدی، تجهیز تمامی فضاها به سیستم های امنیتی و کنترل از راه دور آنها، استفاده از آبیاری قطره ای در فضاهای بیرونی و هوشمندسازی آن، از مواردی است که یک طراحی ویلا، باغ یا باغچه را دارای مزیت رقابتی می نماید. ضمناً نورپردازی جذاب و البته کاربردی، هم در داخل و هم در خارج و همچنین نورپردازی بین گیاهان و درختان و استفاده از سیستم های هوشمند در این زمینه نیز از مهم ترین نکات قابل توجه در طراحی ویلا با یک رویکرد مدرن و هوشمندانه است.

منبع مقاله: طراحی ویلا چگونه باید باشد؟

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4332

به "مقاله: طراحی ویلا چگونه باید باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طراحی ویلا چگونه باید باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید