شورای سیاست گذاری تبریز 2018 تشکیل شده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، احمد حمزه زاده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با تاکید استاندار آذربایجان شرقی شورای سیاست گذاری برای آمادگی میزبانی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی در سال 2018 تشکیل شده است.

شورای سیاست گذاری تبریز 2018 تشکیل شده است

وی افزود: همه ارگان های استان برای استقبال از سال 2018 آماده می شوند و استاندار آذربایجان شرقی در راس امور قرار گرفته تا با سیاست گذاری صحیح و بهره گیری از کمیته های شورای سیاست گذاری به نحو احسن تبریز را برای سال 2018 آماده کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: آموزش صنوف شاغل در گردشگری، استاندارسازی و کیفی سازی مراکز ارائه خدمات گردشگری، انجام فعالیت های عمرانی و بهبود زیرساخت های گردشگری، بهسازی فضای شهری و فعالیت کمیته بازاریابی، تبلیغات و اطلاع رسانی از مهم ترین موضوعات مورد تاکید استاندار آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به فرایند انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 خاطر نشان کرد: در سال 2013 وزرای گردشگری جهان اسلام در اجلاسی هر کدام یک شهر را به عنوان شهر نمونه گردشگری به سازمان جهانی OIC معرفی کردند و از طرف کشور ما نیز شهرهای تبریز و یزد معرفی شده بودند که در نهایت در اجلاس دیگری که حدود یک ماه پیش در کشور نیجر برگزار گشت، سران این سازمان تبریز را به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی برای سال 2018 انتخاب کردند.

حمزه زاده گفت: وجود موزه ها و آثار تاریخی ارزشمند، وجود آثار ثبت جهانی، زیرساخت های گردشگری، زیبایی شهر، وجود خطوط هوایی، راه آهن و جهت حمل و نقل مناسب از جمله پارامترهای مورد نظر این سازمان بود که باعث شد تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با تقدیر از همراهی نهادها و ارگان­های استانی و شهرستانی با این مجموعه در به ثمر رسیدن این امر گفت: موفقیت در تبریز 2018 منوط به همدلی و همزبانی مابین تمامی مردم و نهادهای خدمت گزار خواهد بود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3866

به "شورای سیاست گذاری تبریز 2018 تشکیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای سیاست گذاری تبریز 2018 تشکیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید