سیچلو: برای کسب مدال طلا سخت می جنگیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: خوشبختانه با بازی خوب تیم ملی والیبال امید ایران در مقابل تایلند به مسابقات جهانی مصر راه یافتیم و برای کسب مدال طلای مسابقات سخت می جنگیم.

سیچلو: برای کسب مدال طلا سخت می جنگیم

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، خوان سیچلو عصر امروز بعد از بازی ایران و تایلند در نشست خبری در اردبیل گفت: این برد با صعود تیم ملی والیبال امید ایران به مسابقات دنیای مصر را به تمامی اعضای تیم و تماشاگران پرشور اردبیلی تبریک می گویم و بازیکنان تیم والیبال امید ایران از هیچ همتی برای صعود به مسابقات دنیای دریغ نکردند و امروز پاداش همت خود را دریافت کردند.

وی اضافه نمود: کوشش ما این است که بازیکنان جوان تیم ملی والیبال امید ایران را برای سال های آینده و تیم بزرگسالان پرورش دهیم که قطعا مسابقات دنیای مصر یک تجربه خوب برای تیم ایران خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران در رابطه با بازی فینال مقابل ژاپن گفت: فردا در مقابل ژاپن کار بسیار سختی پیش رو داریم و تمام کوشش ما این است که با کسب مدال طلا این تورنمنت را به خاتمه برسانیم و برای دست یافتن به این مهم با تمام توان می جنگیم.

سیچلو توضیح داد: حضور در مسابقات دنیای مصر که با شرکت 12 تیم از بهترین تیم های دنیا برگزار می گردد یک تجربه خوب و مناسب برای ایران خواهد بود و این رقابت ها در دو گروه 6 تیمی برگزار خواهد شد که به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستیم.

وی بیان نمود: خوشحالیم که توانستیم به هدفمان یعنی صعود به جام دنیای مصر دست یابیم و برای مسابقات دنیای سه ماه فرصت داریم که به صورت ویژه تمرینات خود را شروع خواهیم کرد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3350

به "سیچلو: برای کسب مدال طلا سخت می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیچلو: برای کسب مدال طلا سخت می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید