سهرابی پس از انصراف از قهرمانی آسیا: باید به رکابزنان جوان هم میدان داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رکابزن ملی پوش ایران گفت: از یک جایی به بعد استارت این که به جوان ها میدان بدهیم باید زده می شد بنابراین تصمیم گرفتم از حضور در قهرمانی آسیا انصراف دهم.

سهرابی پس از انصراف از قهرمانی آسیا: باید به رکابزنان جوان هم میدان داد

مهدی سهرابی در گفت و گو با خبرنگاران درباره انصراف خود از حضور در مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا 2019 اعلام کرد: اسامی تیم ملی نهایی شده بود اما یک نفر باید از تیم نیمه استقامت کنار می رفت و این در حالی بود که تمام نفرات خوب بودند. البته قرعه به نام نفرات دیگر افتاده بود اما در لحظه آخر تصمیم گرفتم من به مسابقات نروم تا تیم به دور از حاشیه و با خیال راحت به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام گردد.

او ادامه داد: من و محمود پراش سالها همدوره بودیم و مثل برادر هستیم. من هم تا لحظه آخر در اردوی تیم ملی بودم و کوشش کردم هر یاریی از دستم بر می آید برای تیم ملی انجام دهم اما به نظرم از یک جایی به بعد باید استارت این کار که به جوان ها میدان دهیم باید می خورد و بهتر بود از همین مسابقات این کار انجام می شد. درواقع از یک جایی به بعد برخی نفرات باید خودشان را کنار بکشند. اسم من جزو نفرات اصلی بود و بلیت هم برایم گرفته شده بود اما به نظرم بهتر است به جوان ها میدان داده گردد تا در سالهای بعد هم از آنها استفاده کرد. هر شش نفری در بخش نیمه استقامت در اردو بودیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و وضعیت نفرات نزدیک به هم بود از این رو پنج نفری که به قهرمانی آسیا می روند می توانند نتایج خوبی بگیرند.

سهرابی در پاسخ به این پرسش که چقدر فکر کرد تا بتواند این تصمیم را بگیرد، گفت: من در این مدت تمام تمریناتم را کامل انجام می دادم و کاملا آماده بودم و حتی در این اواخر تمرینات بیشتری را انجام می دادم و همه اعضای تیم دست به دست هم داده بودیم تا نتیجه خوبی در قهرمانی آسیا بگیریم . بعد از آخرین جلسه تمرین روز چهارشنبه در 2-3 دقیقه تصمیم گرفتم از حضور در قهرمانی آسیا انصراف دهم و به مدیر تیم های ملی این مسئله را گفتم که پاسخ داد باید سرمربی تصمیم بگیرد و بالاخره توانستم آقای پراش را راضی کنم چون باید به جوانها میدان بدهیم. الان هم برای تمام اعضای تیم آرزوی موفقیت دارم.

او در پاسخ به پرسش که امکانش هست برای قهرمانی جاده آسیا هم انصراف دهد، تاکید نمود: تا زمانی که حس کنم می توانم به تیم ملی یاری کنم و حضورم مثمرثمر هست یاری می کنم اما اگر ببینم جوان ها خوب هستند آنجا هم باید کنار کشید. من مسابقات زیادی را تجربه نموده ام و مدالهای زیادی را هم گرفته ام از این رو به نظرم باید به جوانها میدان بدهیم تا آنها هم مسابقات مختلفی را تجربه نمایند.

سهرابی در انتها گفت: از پراش سرمربی تیم ملی تشکر کنم که در این مدت زمان کوتاه زحمت زیادی کشید و کوشش کرد تیم به شرایط خوبی برسد. از فدراسیون دوچرخه سواری هم تشکر می کنم که سعی کرد تیم با آرامش به آن جایگاهی برسد تا در قهرمانی آسیا نتایج خوبی بگیرد. آرزوی بهترین نتایج را برای تیم ملی در قهرمانی آسیا دارم. باید از همسرم که در این سالها همیشه در کنار بوده و من را همراهی نموده هم تشکر ویژه ای داشته باشم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 672

به "سهرابی پس از انصراف از قهرمانی آسیا: باید به رکابزنان جوان هم میدان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی پس از انصراف از قهرمانی آسیا: باید به رکابزنان جوان هم میدان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید