سامانه برگزاری آزمون غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی ایجاد می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در حال آماده سازی سامانه ای برای برگزاری آزمون متمرکز غیرحضوری هستیم که شیوه نامه و دستورالعمل اجرایی آن به واحد های استانی اعلام خواهد شد.

سامانه برگزاری آزمون غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی ایجاد می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری آزمون های متمرکز نیم سال دوم 99-98 این دانشگاه به صورت غیرحضوری خبر داد.

وی گفت: براساس مصوبه جلسه مورخ 25 خرداد 99 هیئت رئیسه این دانشگاه و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی، مقرر شد آزمون های متمرکز سرانجام نیم سال دوم 99-98 به صورت مجازی و غیر حضوری در زمان های مشخص شده قبلی (11لغایت 17 مرداد) برگزار شود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: لذا واحد های استانی و مراکز آموزشی باید در این خصوص اطلاع رسانی های لازم را به مدرسان و دانشجویان انجام دهند.

وی افزود: به منظور فراهم کردن زیر ساخت های لازم در حال آماده سازی سامانه ای برای برگزاری آزمون متمرکز غیرحضوری هستیم که شیوه نامه و دستورالعمل اجرایی آن متعاقبا به واحد های استانی اعلام خواهد شد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4760

به "سامانه برگزاری آزمون غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی ایجاد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه برگزاری آزمون غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی ایجاد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید