رمان عاشقانه دفتر خاطرات با چاپ جدید به بازار آمد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رمان دفتر خاطرات نوشته نیکلاس اسپارکس با ترجمه طاهره صدیقیان با چاپ جدید توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

رمان عاشقانه دفتر خاطرات با چاپ جدید به بازار آمد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، رمان دفتر خاطرات نوشته نیکلاس اسپارکس با ترجمه طاهره صدیقیان به تازگی با چاپ جدید توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و وارد بازار نشر شده است. چاپ اول این ترجمه، سال 85 توسط این ناشر عرضه شده بود.

دفترچه خاطرات رمانی رمانتیک و عاشقانه است که شخصیت های اصلی اش مرد و زنی جوان به نام های نوواح و الی هستند که قصه رابطه عاشقانه و مسائل زندگی شان در آن روایت می شود. برهه زمانی اتفاقات این داستان هم پیش و پس از جنگ است. دو شخصیت نامبرده که خاطرات عاشقانه ای از یکدیگر دارند، چندی از هم جدا می مانند و هریک به زندگی شخصی خود رو می آورند، اما سرانجام عشق گذشته خود را احیا می کنند و زندگی جدیدی را پی می گیرند.

در بخشی از این داستان، پس از گذشت سال ها از تولد اولیه عشق بین نوواح و الی، مقاله ای در روزنامه در مورد تلاش های نوواح در جنگ، توجه آلی را جلب می کند و باعث می شود پس از 14 سال نزد او برود. سپس آلی تصمیم می گیرد بین دو مردی که دوست دارد، دست به انتخاب بزند. داستان هم توسط شخصیتی در زمان حال، روایت می شود که برای زنی که مبتلا به آلزایمر، کتاب می خواند.

با اقتباس از این کتاب، فیلمی سینمایی در سال 2004 ساخته شده است.

چاپ جدید ترجمه فارسی دفتر خاطرات با 184صفحه و قیمت 30 هزار تومان عرضه شده است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4606

به "رمان عاشقانه دفتر خاطرات با چاپ جدید به بازار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان عاشقانه دفتر خاطرات با چاپ جدید به بازار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید