رضازاده مشاور عالی سبک رزمی k.p.f کشور: نخبگان رشته رزمی در مدارس جذب می شوند خبرنگاران

به گزارش نوای پرنده پارسی، همایش عظیم تجلیل از مربیان ورزشی رشته رزمی k.p.f استان مازندران با حضور استاد عظیم مسعود رحیمی رئیس سبک کشور، مرادی دبیر و رضازاده مشاور عالی سبک ایران و همچنین با حضور پر رنگ اعضای محترم شورای راهبردی و مسئولین کمیته های کشوری، با همراهی خانواده های این ورزش رزمی در سالن همایش بیمه ایران استان مازندران برگزار شد.

رضازاده مشاور عالی سبک رزمی k.p.f کشور: نخبگان رشته رزمی در مدارس جذب می شوند خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید محمد علی رضازاده مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران دراین همایش گفت: در جهت جذب و شناسایی استعدادهای دانش آموزان نخبه در این رشته پر هیجان و پرهوادار طرح استعدادیابی را در مدارس سراسرکشور جزو برنامه هایمان داریم.

مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری در 6 ماهه سال اول 98 به میزبانی استان مازندران اعلام نمود: با هدف توسعه ورزش کشور به خصوص در رشته k.p.f اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا سعی کردیم با حضور مدرسان کلاسهای مربیگری و داوری را برگزار کنیم.

مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در این مدت از هیچ کوششی برای رشد این رشته ورزشی دریغ نکرده و سعی داریم که این رشته پر هوادار را به صندلی واقعی و اصلی خود در کشور برسانیم.

رضازاده نقش ورزش را مهم دانست و گفت: به طور کلی طرح استعدادیابی ورزش باید در مدارس سراسر کشور اجرایی گردد و تحقق این امر همت و کوشش آموزش و پرورش را در جهت نشان دادن ارائه این ورزش مفرح به دانش آموزان می طلبد.

مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: جذب نخبگان این رشته رزمی در مدارس استانها از مهمترین اهداف اجرای این طرح در کشور است. با اجرای این طرح دانش آموزان مستعد در این ورزش شناسایی و معرفی می شوند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6363

به "رضازاده مشاور عالی سبک رزمی k.p.f کشور: نخبگان رشته رزمی در مدارس جذب می شوند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضازاده مشاور عالی سبک رزمی k.p.f کشور: نخبگان رشته رزمی در مدارس جذب می شوند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید