رخشانی مهر در تبادل نظر با خبرنگاران عنوان نمود؛ خسارت 26 میلیارد تومانی به مدارس مناطق سیل زده گلستان، در حال آماده سازی مدارس هستیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از خسارت 26 میلیارد تومانی به مدارس مناطق سیل زده گلستان اطلاع داد.

رخشانی مهر در تبادل نظر با خبرنگاران عنوان نمود؛ خسارت 26 میلیارد تومانی به مدارس مناطق سیل زده گلستان، در حال آماده سازی مدارس هستیم

مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت وگو با خبرنگار ، درباره وضعیت مدارس مناطق سیل زده استان گلستان، اظهار کرد: امروز بازدید میدانی از این مدارس داریم و بنا بر مشاهدات آسیب جدی به ساختمان مدارس وارد نشده است و تجهیزات احتیاج به تعمیرات اساسی دارند؛ هیچ مدرسه تخریبی در هیچ منطقه ای نداشتیم.

وی ادامه داد: خسارت های مربوط به مدارس بیشتر مربوط به ورود آب به کلاس های درس، تخریب در و نیمکت ها و تجهیزاتی از این قبیل است که طبیعتا احتیاج به تعمیر و تعویض دارند.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه خسارات وارده به مدارس از نوع احتیاج به تعمیرات اساسی است، توضیح داد: بر اساس برآورد ها 26 میلیارد تومان خسارت به مدارس مناطق سیل زده گلستان وارد شده است که تأمین اعتبار آن به وسیله ستاد مدیریت بحران انجام خواهد شد؛ البته ما هم صرفا منتظر این ستاد نیستیم و از محل اعتبارات خود وارد عمل شده ایم.

سه هزار میز و نیمکت جدید برای مدارس سیل زده گلستان در نظر گرفته ایم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام کرد: سه هزار میز و نیمکت جدید برای مدارس سیل زده استان گلستان در نظر گرفته ایم که طی امروز یا فردا به استان می رسد و به محض فروکش کردن آب و وجود شرایط مناسب این میز و نیمکت ها در کلاس های درس استقرار پیدا می نماید.

وی با تأکید بر اینکه آموزش اولویت اصلی ما است، توضیح داد: 5 میلیارد تومان از محل تجهیز وسایل گرمایشی برای مدارس سیل زده استان گلستان در نظر گرفته ایم، همچنین کانکس هایی برای این مناطق تهیه شده اسن تا در شرایطی که کلاس های درس آماده نباشند از این کانکس ها استفاده گردد.

رخشانی مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کلاس های درس بعد از تعطیلات نوروز برای دانش آموزان قابل استفاده خواهد بود یا خیر، اظهار کرد: در حال آماده سازی مدارس هستیم البته در بعضی مدارس هنوز آب وجود دارد و باید آب ها تخلیه گردد که در چنین شرایطی برای راه اندازی این مدارس کلاس ها را در مناطقی دیگر که آب نیست منتقل می کنیم اما به طور کلی تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس در مناطق سیل زده اندیشیده شده است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1070

به "رخشانی مهر در تبادل نظر با خبرنگاران عنوان نمود؛ خسارت 26 میلیارد تومانی به مدارس مناطق سیل زده گلستان، در حال آماده سازی مدارس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رخشانی مهر در تبادل نظر با خبرنگاران عنوان نمود؛ خسارت 26 میلیارد تومانی به مدارس مناطق سیل زده گلستان، در حال آماده سازی مدارس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید