درودگر: خبرنگاران دیگر حق دریافت فیلم درورزشگاه ها را ندارند

به گزارش نوای پرنده پارسی، مجازات برای خبرنگارانی که درورزشگاه ها فیلم بگیرند

درودگر: خبرنگاران دیگر حق دریافت فیلم درورزشگاه ها را ندارند

صادق درودگر، مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره اقدامات کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، توضیحاتی داد: در زمینه فراوری محتوا اقداماتی انجام داده ایم و می خواهیم در این باره برای نیم فصل دوم ضعف هایی را که وجود دارد، رفع کنیم. دنبال درآمد های حاصل از فراوری محتوا هستیم، چراکه تاکنون خیلی از شرکت ها و سایت ها بدون اجازه سازمان لیگ اقدام به پخش مسابقات فوتبال می کردند و ما می خواهیم دیگر جلوی این کار ها را بگیریم.

وی با اشاره به صدور آی دی کارت های جدید برای اهالی رسانه در نیم فصل دوم, گفت: به طور کل کارت های خبرنگاران عوض خواهد شد، چراکه خیلی از خبرنگاران زمانی که به استادیوم می روند با موبایل شان آغاز به فیلم دریافت می نمایند که این کار غیرقانونی است و باید جلوی این کار نیز گرفته گردد. هیچ کس اجازه ندارد از مسابقات و حواشی آن فیلم بگیرد و ارسال کند. به کسانی که قصد فیلم دریافت و استفاده از فراوری محتوا در استادیوم ها دارند دیگر آی دی کارت داده نمی گردد و در صورتی که این موارد دیده گردد آی دی کارت های این افراد باطل خواهد شد.

مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ با اعلام اینکه اگر رسانه ای قصد استفاده از فراوری محتوای مسابقات را دارد باید با سازمان لیگ قرارداد امضا کند, در رابطه با حق پخش تلویزیونی، توضیحاتی داد: پرداخت حق پخش تلویزیونی از الزامات FIFA و AFC است و نامه ای که اینفانتینو (رئیس فیفا) به رئیس جمهور و وزیر ورزش ارسال نموده است، نشان از حساسیت شدید فیفا برای پرداخت حق پخش تلویزیونی به فوتبال دارد.

وی راجع به اینکه چه زمانی حق پخش به فوتبال پرداخت خواهد شد، درپایان حرف هایش گفت: بعید است برای این فصل حق پخش به فوتبال پرداخت گردد، اما ما پیگیر هستیم که در امسال این اتفاق رخ دهد. البته باید اشاره کنم طبق جلساتی که با مسئولان صداوسیما برگزار شده و صورتجلسه ای که تنظیم شده، هنوز صداوسیما هیچ کدام از بند ها و تعهدات این صورتجلسه را اجرایی ننموده است. طبق قوانین، ما موظف هستیم به عنوان نهاد برگزارنماینده مسابقات این مسائل را به فیفا گزارش کنیم، اما به دلیل حفظ منافع ملی تا کنون این کار را ننموده ایم و هیچ اقدامی انجام نداده ایم. باید این را بدانیم که فیفا خودش نیرو هایی دارد که اتفاقات داخلی کشور ها را در حوزه فوتبال زیر نظر می گیرند و مطمئناً متوجه این موارد خواهند شد.

1

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 650

به "درودگر: خبرنگاران دیگر حق دریافت فیلم درورزشگاه ها را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درودگر: خبرنگاران دیگر حق دریافت فیلم درورزشگاه ها را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید