دانش تولیدی هیئت های اندیشه ورز اساس کار پژوهشگران در حل چالش ها

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: دانش تولیدی هیئت های اندیشه ورز اساس کار پژوهشگران است تا از ظرفیت متخصصان در حل مسائل و در چالش هایی مانند کرونا استفاده شود.

دانش تولیدی هیئت های اندیشه ورز اساس کار پژوهشگران در حل چالش ها

مهدی قهرمان نوه سی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران با توجه به ابلاغ شیوه نامه تولید دانش مواجهه با چالش های حاصل از معضل جهانی ویروس کرونا و استخراج روش های کاربست این دانش و بررسی حکمرانی در جهان پساکرونا در هیئت های اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح اقدامات هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی پرداخت.

وی اظهار کرد: هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی بعد از ابلاغ این شیوه نامه از سوی سازمان مرکزی دانشگاه با همکاری استادان متخصص در رشته های علوم تربیتی، فلسفه، جامعه شناسی و مطالعات اسلامی و ادیان و مذاهب در گروه خانواده و جمعیت با تشکیل جلسات مجازی در مورد چالش های مؤثر در نظام خانواده در دوران کرونا و پساکرونا به بحث پرداختند.

رئیس هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اضافه نمود: در دو جلسه اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا، چالش های به وجود آمده برای خانواده مطرح و احصا شدند و نهایتاً در جلسات پیش رو و بعدی به عمیق شدن در مورد این موضوعات در حیطه کارشناسی توسط استادان پرداخته خواهد شد.

قهرمان نوه سی گفت: نتیجه فعالیت های انجام شده بعد از نظرسنجی و ارزیابی در هیئت اندیشه ورز استان به عنوان طرح های پژوهشی به استادان واحدهای دانشگاهی استان ارائه می شود تا پژوهش های میدانی و آماری انجام داده و راهکارهای مناسبی برای رفع چالش های منفی یافت و از فرصت های پیش آمده در دوران بیماری کرونا و بعد از آن استفاده شود.

به گفته وی، دانش تولیدی و خروجی جلسات هیئت های اندیشه ورز می تواند پایه و اساسی برای پژوهشگران ایجاد کند تا از ظرفیت استادان متخصص در حل مسائل اجتماعی و اقتصادی در چالش هایی مانند ویروس کرونا استفاده شود.

رئیس هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی مطرح نمود: دانش تولیدی با رویکرد حل مسائل منطقه ای در هیئت های اندیشه ورز می تواند از جهاتی مؤثر باشد؛ چراکه مردم طبق فرهنگ منطقه خود در چالش ها ممکن است عکس العمل های مختلفی از خود نشان بدهند، گرچه بحث های طرح شده در چالش ها عموماً جهانی بوده و اما در سطح منطقه ای و استانی هم قابل بررسی است.

4062/

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4399

به "دانش تولیدی هیئت های اندیشه ورز اساس کار پژوهشگران در حل چالش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش تولیدی هیئت های اندیشه ورز اساس کار پژوهشگران در حل چالش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید