خبرنگاران 100 درصد اعتبار مصوب سفر رییس جمهوری به استان اردبیل تخصیص می یاید

به گزارش نوای پرنده پارسی، اردبیل - خبرنگاران - معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: 100 درصد اعتبارات مصوب سفر زمستان پارسال رییس جمهوری به استان تخصیص می یابد.

خبرنگاران 100 درصد اعتبار مصوب سفر رییس جمهوری به استان اردبیل تخصیص می یاید

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر نوبخت دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: برای تکمیل پروژه های سفر رییس جمهوری بر اساس اولویت اعتبارات مورد احتیاج مصوب شده که تا خاتمه سال تخصیص می یاید.

وی بیان نمود: به جز قطعات خاتمهی راه آهن اردبیل، تمام پروژه ها و طرح های مصوب سفر رییس جمهوری تا خاتمه سال تکمیل می گردد.

نوبخت با بیان اینکه با وجود محدویت های اعتباری تمام سهم معین شده در دولت برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل اختصاص می یابد، اظهار کرد: عملیات اجرایی راه آهن بر اساس اعلام قبلی تا خاتمه دولت دوازدهم به خاتمه می رسد.

وی گفت: اجرای راه آهن اردبیل تنها به مرکز استان ختم نمی گردد و لایحه معین ردیف اعتباری برای اجرای راه آهن اردبیل به پارس آباد را نیز تا چند ماه دیگر به مجلس ارائه می کنیم.

نوبخت در ادامه با اشاره به اهداف سفر خود به استان اضافه کرد: کوشش می کنیم برای کاهش مسائل مردم استان اقدامات لازم را انجام دهیم.

او صدور مجوز ماده 23 برای تکمیل طرح های استان را که در اختیار سازمان برنامه و بودجه است، از جمله مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی استان ذکر کرد و اضافه کرد: همچنین تامین اعتبار تمامی مصوبات پروژه های ماده 56 نیز تضمین می گردد.

معاون رییس جمهوری برای سفر یک روزه دوشنبه وارد استان اردبیل شد.

وی از پروژه های عمرانی و تولیدی اردبیل بازدید نموده و در جلسه شورای برنامه ریزی استان شرکت کرد، عملیات احداث سه هزار واحد مسکونی محرومان نیز دوشنبه با حضو محمدباقر نوبخت در اردبیل شروع شد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4881

به "خبرنگاران 100 درصد اعتبار مصوب سفر رییس جمهوری به استان اردبیل تخصیص می یاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 درصد اعتبار مصوب سفر رییس جمهوری به استان اردبیل تخصیص می یاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید