خبرنگاران پاسخگویی به 2250 تماس مردمی پیرامون کرونا در مشهد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مشهد- خبرنگاران- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارشناسان مبارزه با بیماریهای این دانشگاه طی روز گذشته جوابگوی بیش از دو هزار و 250 تماس مردمی پیرامون پیشگیری از کرونا بوده اند.

خبرنگاران پاسخگویی به 2250 تماس مردمی پیرامون کرونا در مشهد

دکتر حمید رضا رحیمی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار خبرنگاران گفت: به منظور جوابگویی به پرسش ها و ابهامات فراوان شهروندان در خصوص ویروس کرونا سامانه تلفنی به شماره 31449449 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شده است که روزانه از ساعت هشت صبح تا 24 جوابگوی شهروندان است.

وی اضافه کرد: طی روز گذشته بیشترین تماس مردمی حاصل شده در این ارتباط مربوط به نگرانی از داشتن علائم کرونا، طریقه استفاده از مواد ضد عفونی و لزوم استفاده از ماسک بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از شهروندان تقاضا می شود برای جوابگویی به پرسش های خود تلفن اورژانس 115 ویژه امدادرسانی به سوانح و فوریت های پزشکی را اشغال نکنند.

رحیمی اضافه کرد: با توجه به نیاز جامعه و نگرانی مردم طبق هماهنگی های اجرا شده بناست شهرداری مشهد نیز سامانه ای را برای مشاوره شهروندان در خصوص بیماری کرونا راه اندازی کند.

وی ادامه داد: به دنبال تماس وزیر بهداشت با تولیت آستان قدس رضوی دستورالعمل ویژه ای برای تامین سلامت زائران و مجاوران رضوی پیرامون پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در حال تدوین است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا به امروز هیچ مورد مثبتی از ابتلای به ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی گزارش نشده است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز 43 نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند و هشت تن تا کنون جان خود را از دست داده اند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3809

به "خبرنگاران پاسخگویی به 2250 تماس مردمی پیرامون کرونا در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاسخگویی به 2250 تماس مردمی پیرامون کرونا در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید