خبرنگاران طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز ایلام اجرایی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایلام - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در این مجموعه اطلاع داد و گفت: این شرکت در راستای صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار، طرح جامع مدیریت پسماند را تعریف و اجرایی نموده است.

خبرنگاران طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز ایلام اجرایی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز ایلام، عباس شمس اللهی روز دوشنبه با بیان اینکه در حال حاضر روش اجرایی مدیریت پسماند تدوین و کلیه پسماندهای این شرکت تعیین و دسته بندی شده است، گفت: مطابق با دستورالعمل های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران، هر یک از دسته ها کد بندی شده و نحوه جمع آوری، انتقال و امحای آنها تعیین شده است.

وی یادآور شد: شرکت گاز استان ایلام در سال گذشته پیروز به اخذ گواهینامه مدیریت پسماند از سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام شده است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اضافه نمود: این شرکت حفظ و صیانت از محیط زیست را وظیفه ذاتی خود می داند و کوشش می نماید با رعایت مسایل زیست محیطی در حفظ آن کوشا باشد.

شمس الهی تاکید نمود: طرح تفکیک پسماند از مبدأ، تفکیک کاغذ و ارسال جهت بازیافت، جمع آوری و انتقال المنت فیلترها، پسماندهای الکترونیکی و بشکه های خالی مرکاپتان و روغن ترانس (پسماند ویژه) برای امحا، خنثی سازی، بازیافت و تحویل به شرکت های مورد تائید سازمان حفاظت محیط زیست، طراحی صندلی نگهداری موقت پسماند صنعتی و ویژه، جانمایی ظروف تفکیک و جمع آوری پسماند از اقدامات شاخص این شرکت برای مدیریت پسماندها بوده است.

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی مدیریت پسماند برای مدیران، پرسنل خدماتی و پیمانکاران اجرایی شرکت، اجرای مانورهای واکنش در شرایط اضطراری ریزش مرکاپتان، انعقاد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح برای جمع آوری و دفع پسماندهای عفونی شامل ماسک و دستکش در شرایط شیوع بیماری کرونا از دیگر اقدامات شرکت برای مدیریت پسماندها بوده است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6370

به "خبرنگاران طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز ایلام اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز ایلام اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید