خبرنگاران شهرداری میبد برنامه های خود برای پیشگیری از کرونا را ابلاغ کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، یزد- خبرنگاران- شهردار میبد گفت: تدابیر و برنامه های اندیشیده شده مورد نیاز جهت مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا به مسوولان واحدهای مربوطه در حوزه شهرداری ابلاغ شد.

خبرنگاران شهرداری میبد برنامه های خود برای پیشگیری از کرونا را ابلاغ کرد

به گزارش دوشنبه شب روابط عمومی شهرداری میبد علیرضا نقوی اضافه نمود : با توجه به لزوم آمادگی برای پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا و آمادگی فضاهای عمومی شهر در این زمینه، لازم است شهرداری در شرایط جدیدی که ممکن است سلامت شهروندان را تهدید کند، با آمادگی دقیق و جدی اقدام نماید.

وی ادامه داد : همه ما باید در این شرایط آماده باشیم تا بتوانیم با افزایش بهداشت فضاهای عمومی پیشگیری لازم را در این زمینه با افزایش ایمنی شهروندان انجام دهیم.

شهردار میبد با اشاره به برنامه های شهرداری میبد در این ارتباط گفت : معاونت خدمات شهری و اداره سیما، منظر و فضای سبز ملزم شده اند تا اقدامات لازم برای ضد عفونی کردن فضاهای ویژه بهداشتی از جمله سرویس های بهداشتی سطح شهر و افزایش نظافت در آن، دقت در شارژ مرتب مواد شوینده و ... به عمل آورند.

وی از سازمان حمل و نقل همگانی هم خواست در اسرع وقت اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن اتوبوس ها، مینی بوس ها و ارائه راهکارها به تاکسی های شهری و مؤسسات حمل و نقل شهری (تاکسی سرویس) اقدام نماید.

شهردار میبد اظهارداشت : حوزه فرهنگی اجتماعی نیز باید در جهت فرهنگ سازی صحیح در این ایام از جمله رعایت نظافت شخصی، رعایت اصول بهداشتی در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی (مانند استفاده از ماسک)، اطلاع رسانی صحیح و پرهیز از غلبه جو هراس بر جامعه و دیگر موارد را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و ارزش سلامتی تمام شهروندان و از جمله پاکبانان، نیروهای جمع آوری و حمل پسماند، پارک بانان، آتش نشانان و سایر نیروهای شهرداری، رانندگان حمل و نقل، ارائه آموزش های لازم و دستورالعمل های جدید برای صیانت از آنها و رعایت بهداشت کار در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: اداره منابع انسانی، حوزه فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری نیز باید دستورالعمل های جدید بهداشت کاری در سطح شهرداری و سازمان ها و کلیه فضاهای کاری را برای صیانت از کارکنان شهرداری و ارباب رجوع بر اساس استانداردهای اعلامی از سوی شبکه بهداشت شهرستان ابلاغ نمایند.

این مسئول به نصب اطلاعیه ها و طرح های گرافیکی در سطح فضاهای اداری ، استفاده از محلول های ضدعفونی نماینده دست در سطح اداره، عدم استفاده از اثر انگشت در ثبت ساعت و استفاده از سیستم چهره نگاری، وجود پد الکلی در مواقع ضرورت ثبت انگشت اشاره کرد که لازم است در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه ارسال پیامک کوتاه و پیام های اطلاع رسانی و بهداشتی در رسانه های شهرداری و شهری را مطرح کرد که در دستور کار روابط عمومی شهرداری قرار گرفته تا با هماهنگی حوزه فرهنگی اجتماعی نسبت به آن اقدام نماید.

مرکز شهرستان 105هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار گرفته است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3811

به "خبرنگاران شهرداری میبد برنامه های خود برای پیشگیری از کرونا را ابلاغ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری میبد برنامه های خود برای پیشگیری از کرونا را ابلاغ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید