خبرنگاران آتش سوزی جنگل های لس آنجلس 100 هزار نفر را وادار به ترک محل سکونت کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- با گسترش آتش سوزی جنگل ها در جنوب ایالت کالیفرنیا حدود صد هزار نفر از ساکنان این منطقه مجبور شدند محل زندگی خود را ترک نمایند.

خبرنگاران آتش سوزی جنگل های لس آنجلس 100 هزار نفر را وادار به ترک محل سکونت کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از لس آنجلس تایمز، وزش باد و آب و هوایی خشک باعث شد تا روز سه شنبه نیز 2 آتش سوزی گسترده در ناحیه اورنج کاونتی لس آنجلس شدت گرفته و مردم خانه هایشان را ترک نمایند.

یک مقام آتش نشانی اورنج کاونتی گفت: این آتش سوزی ها بسیار گسترده است و مقابله با آنها به منابع عظیمی احتیاج دارد. قرار است منابع بیشتری در اختیار ما قرار بگیرد.

بیش از یک هزار و 700 آتش نشان مأمور مقابله با آتش در اورنج کاونتی شده اند و تا به امروز 2 نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

آتش سوزی جنگل های کالیفرنیا که در هفته های اخیر شدت گرفته، اینک در گستره وسیع تری زبانه می کشد و از ماه اگوست (شهریور) 2020 تا به امروز پنج مورد از 10 حریق عظیم جنگل ها در تاریخ این ایالت را رقم زده است.

این آتش سوزی ها تا به امروز دستکم هشت هزار و 700 ساختمان را که اغلب مسکونی بودند، از بین برده و جان 31 نفر را نیز گرفته است.

ایالت های غرب آمریکا مدت هاست در شعله های آتش می سوزند و با وجود امکانات پیشرفته هنوز این آتش سوزی های گسترده مهار نشده است.

در همین حال، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که سرگرم کمپین های انتخاباتی است، برنامه ای برای مهار آتش سوزی ها اعلام نکرده است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5435

به "خبرنگاران آتش سوزی جنگل های لس آنجلس 100 هزار نفر را وادار به ترک محل سکونت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش سوزی جنگل های لس آنجلس 100 هزار نفر را وادار به ترک محل سکونت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید