حمله ساری به بازیکنانش پس از شکست مقابل آرسنال: یا جرأت داشته باشید یا دیگر بازی نکنید!

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی آبی پوشان لندن پس از باخت این تیم در دربی، انگشت اتهام را به سمت شاگردانش نشانه گرفت.

حمله ساری به بازیکنانش پس از شکست مقابل آرسنال: یا جرأت داشته باشید یا دیگر بازی نکنید!

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری پس از باخت 2 بر صفر چلسی در خانه آرسنال در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، شاگردانش را به بی انگیزگی برای واکنش نشان دادن به دو گل خورده در نیمه اول متهم کرد. آرسنال در این بازی خیلی راحت پیش افتاد و در سمت مقابل چلسی طوری بازی کرد که هرگز به نظر نمی رسید شانسی برای بردن بازی داشته باشد. این تیم حتی تا دقیقه 82 پیروز به شلیک شوت به سمت دروازه حریفش هم نشد.

ساری در نشست خبری انتها بازی در تصمیمی عجیب به زبان مادری خود ایتالیایی پاسخ سؤالات خبرنگاران را داد و تأکید کرد که بازیکنانش دچار شنمایندگی روحی هستند و همین موضوع دلیل اصلی ناکامی آنها مقابل چلسی بوده است و نه ضعف های تاکتیکی. او با شبیه دانستن باخت تیمش به باخت 3 بر یک آبی پوشان مقابل تاتنهام در ومبلی در ماه نوامبر گفت: اول از همه باید بگویم که من ترجیح می دهم به زبان ایتالیایی صحبت کنم، چون می خواهم به بازیکنانم یک پیغام بدهم و می خواهم این پیغام را خیلی واضح بدهم. نمی خواهم به خاطر عدم تسلطم به زبان انگلیسی، با این زبان صحبت کنم تا منظورم را اشتباه منتقل کنم. باید بگویم که من شدیداً عصبانی ام، در واقع من بی نهایت عصبانی ام. این بازی را ما بیشتر به خاطر رویکرد و ذهنیت تیم مان باختیم تا هر چیز دیگری. ما به رویکرد و طرز تفکرمان باختیم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که از ما خیلی باانگیزه تر بود و این چیزی است که ما نمی توانیم قبول کنیم.

ساری اضافه نمود: ما در بازی مقابل تاتنهام هم مسئله ای مشابه داشتیم. ما به میزان زیادی درباره آن باخت صحبت کردیم و آن زمان گفتم که رویکردمان اشتباه بود. من با بازیکنانم حرف زدم و من فکر می کردم که می توانیم این موضوع را حل کنیم. با این حال هنوز این مشکل دارد رخ می دهد و به نظر می رسد که ما به اندازه کافی انگیزه نداریم. همچنین از نظر ذهنی قوی نیستیم و بی اراده ایم. به همین دلیل من راضی نیستم. من واقعاً راضی نیستم. من ترجیح می دادم که الان در اتاق نشست خبری یا در رختکن، داشتم با شما یا با بازیکنانم درباره ضعف های تاکتیکی که منجر به باخت مان شد صحبت می کردم و می گفتم که دلیل باخت مان مسائل فنی بوده است، اما واقعیت این است که به نظر می رسد که این گروه از بازیکنان به جایی رسیده اند که انگیزه دادن به آنها بی نهایت سخت است.

سرمربی پیشین ناپولی تأکید کرد: بازیکنی که در این سطح بازی می نماید نباید از روبه رو شدن با مسئولیت هایش بترسد یا از صحبت با سرمربی اش درباره مسائلی که ممکن است رخ دهند و اشتباهاتی که ممکن است اتفاق افتاده باشد، هراس داشته باشد. اگر هر یک از بازیکنان ما از این مسئله می ترسند، دیگر نباید در چنین سطحی بازی نمایند. من فکر می کنم که بهترین چیزی که می تواند برای ما رخ دهد این است که بازیکنان خیلی راحت صحبت نمایند. ما باید درباره اتفاقاتی که دارد رخ می دهد با هم حرف بزنم. بدون شک من مسئول این تیم هستم. پس ما باید حرف بزنیم و مسائل را حل کنیم. آنها یا باید آن رویکردی که من می خواهم را داشته باشند یا دیگر در این سطح بازی ننمایند. بله قطعاً من مسئول احیای تیم هستم، اما این را هم کاملاً می دانم که چلسی هرگز به تیمی که می جنگد و مبارزی خوب است، معروف نبوده، در واقع جنگندگی و تسلیم ناپذیری هرگز جزو خصوصیات فنی تیم ما نبوده است. ما امشب بازی خودمان را انجام ندادیم، اما این اتفاق دیگر نباید تکرار گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 735

به "حمله ساری به بازیکنانش پس از شکست مقابل آرسنال: یا جرأت داشته باشید یا دیگر بازی نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ساری به بازیکنانش پس از شکست مقابل آرسنال: یا جرأت داشته باشید یا دیگر بازی نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید