ترکاشوند: برخی از بازیکنان مان برای اولین بار در لیگ به میدان رفتند، استرس داشتیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: برخی از بازیکنان ما برای نخستین بار بود که در لیگ برتر بازی می کردند.

ترکاشوند: برخی از بازیکنان مان برای اولین بار در لیگ به میدان رفتند، استرس داشتیم

به گزارش خبرنگاران، محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد شکست 3 بر 2 شاگردانش مقابل شهرداری ورامین در هفته دوم لیگ برتر والیبال گفت: بازی بسیار زیبایی بود و شاید خیلی ها منتظر شکست 3 بر صفر پیکان بودند. ما تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم و بدون بازی تدارکاتی وارد لیگ شدیم و همین موضوع به ما ضربه زیادی زد.

وی ادامه داد: بازیکنان من در ست نخست به خاطر جوانی و استرسی که داشتند عملکرد خوبی ارائه ندادند ولی وقتی این استرس را از آنها برداشتیم با تاکتیک پذیری بسیار خوبی به بازی ادامه دادند و عملکرد بهتری داشتند.

سرمربی پیکان گفت: به تیم شهرداری ورامین تبریک می گویم. آنها یک بازی خارج از خانه را بردند ولی در حقیقت با توجه به تعداد تماشاگران آنها این تیم ورامین بود که میزبان بود.

ملی پوش سابق والیبال ایران شرح داد: بازی در ست چهارم بسیار طولانی شد. ما از حریف خود عقب بودیم ولی وقتی بازیکنان ما به خودباوری لازم رسیدند، توانستیم برنده این ست شویم. ست پنجم را هم خیلی بد شروع کردیم وگرنه می توانستیم این ست را نیز به سود خود خاتمه دهیم.

ترکاشوند بیان کرد: ما تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم و علاوه بر این دو بازیکن اصلی مان نیز محروم بودند. تمرکز پیکان در فصل جاری روی بازیکنان جوان است و باید بگویم برخی از بازیکنان ما برای نخستین بار بود که در لیگ برتر بازی می کردند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2971

به "ترکاشوند: برخی از بازیکنان مان برای اولین بار در لیگ به میدان رفتند، استرس داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکاشوند: برخی از بازیکنان مان برای اولین بار در لیگ به میدان رفتند، استرس داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید