تداوم حرکت آرسنال روی نوار باخت

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- شاگردان اونای امری در تیم آرسنال برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر انگلیس درحالی مغلوب شدند که برای کسب یکی از سهمیه های این لیگ در فصل بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با سایر مدعیان این عنوان، جدال نزدیکی دارند.

تداوم حرکت آرسنال روی نوار باخت

به گزارش خبرنگاران؛ توپچی های شهر لندن در این دیدار که امروز(یکشنبه) و از هفته سی و ششم این رقابت ها در استادیوم کینگ پاور شهر لستر برگزار گردید، در حالی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم اول این شهر شدند که از دقیقه 36 با اخراج مایتلند نیلز با یک بازیکن کمتر بازی می کردند.

شاگردان اونای امری هفته گذشته با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم کریستال پالاس شده بودند و با شکست امروز می توان مدعی شد این تیم درحساس ترین زمان از رقابت های لیگ برتر با حرکت بر روی نوار باخت، طرفداران خود را بیش از گذشته نگران نموده و در صورت ادامه این روند از کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا دورتر خواهند شد.

برای تیم لستر در این دیدار پربرخورد یوری تیلمنس در دقیقه 58 و جیمی واردی در دقایق 86 و 5+90 گلزنی نموده و سه ارزشمند این دیدار را برای تیم خود به ارمغان آوردند.

توپچی های شهر لندن با قبول این شکست و 66 امتیاز اندوخته خود به طور موقت همچنان در صندلی ششم جدول این جدول باقی ماندند.

تیم لسترسیتی نیز با کسب هر سه امتیاز این دیدار 51 امتیازی شده و با 2 پله صعود در صندلی هشتم جدول ایستاد.

درادامه این رقابت ها تا دقایقی دیگر برنلی به دیدارمنچسترسیتی می رود. اما در حساس ترین دیدار هفته سی وششم، تیم منچستریونایتد در استادیوم خانگی خود اولد ترافورد از تیم چلسی پذیرایی می نماید.

لیورپول صدرنشین فعلی لیگ برتر جزیره بامداد شنبه گذشته با نتیجه 5 بر صفر هادرسفلید را مغلوب و در صدر جدول رده بندی این رقابت ها ایستاد.

ورزشی**9144**9129

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1205

به "تداوم حرکت آرسنال روی نوار باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم حرکت آرسنال روی نوار باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید