تدارک رادیو برای نوروز 98، 12 شبکه برای تحویل سال برنامه دارند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، نشست خبری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و برنامه های نوروزی 1398 امروز یکشنبه 19 اسفند با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، مدیران شبکه های رادیویی و مسئولان برگزاری جشنواره و اجلاس جهانی صدا برگزار گردید.

تدارک رادیو برای نوروز 98، 12 شبکه برای تحویل سال برنامه دارند

معاون صدا در این نشست درباره برنامه های نوروزی سال 98 توضیح داد: ما در موضوعاتی مثل چهارشنبه سوری، تنظیم بازار عید و… برنامه داریم اما در عین حال 12 شبکه رادیویی ما برای لحظات تحویل سال جدید برنامه دارند. جز شبکه نمایش که برنامه های تولیدی دارد 11 شبکه دیگر ما برنامه های زنده روی آنتن می برد.

وی افزود: در حوزه طنز 7 شبکه ما به صورت ویژه به طنز می پردازد که مجموعاً 13 عنوان برنامه دارند. در ایام نوروز ما با 2511 ساعت برنامه ویژه در قالب 3078 قطعه برنامه در این ایام روی آنتن می رود. در حوزه مسابقه نیز در 7 شبکه 148 مسابقه رادیویی روی آنتن می رود.

شاه آبادی مطرح نمود: از دیگر رویکردهای ما برنامه های مرتبط با راهیان نور است که به عنوان یک اقدام ملی به آن توجه داریم و سال جاری هر 14 شبکه به نوعی به این موضوع می پردازد که درمجموع 636 برنامه روی آنتن می رود. چند سریال 10 قسمتی شامل پزشکان داوطلب، عمو شکلاتی، تعطیلات خانوادگی، جدال شیرین و عمارت آبی روی آنتن رادیو نمایش می رود.

وی همچنین درباره رادیو سفر که فردا 20 اسفند راه اندازی می گردد، شرح داد: از محورهای طنز و سرگرمی تا مسایل مرتبط با سفر را پوشش می دهیم و مسایلی که بتواند به کاهش سوانح رانندگی یاری کند. ما تمام رویدادها و رخدادهای ترافیکی کشور را در این شبکه رادیویی پوشش خواهیم داد.

معاون صدا تأکید کرد: در جشنواره برنامه های نوروزی قطعات آگهی های اجتماعی در فواصل مختلف در میان برنامه ها پخش می گردد.

این گزارش در حال تکمیل است…

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 961

به "تدارک رادیو برای نوروز 98، 12 شبکه برای تحویل سال برنامه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک رادیو برای نوروز 98، 12 شبکه برای تحویل سال برنامه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید