تاج به شکوری اختیارات ویژه می دهد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، گویا تاج به دنبال این است تا به دبیرکل اختیار بدهد در مواقع حساس و حکم های ویژه بنا به مصلحت از انتشار بعضی از احکام و نامه ها جلوگیری کند تا در زمان مناسب آنها منتشر و اجرا گردد.

تاج به شکوری اختیارات ویژه می دهد؟

بلاتکلیفی درباره پست دبیرکلی

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال یک فرد تنها می تواند سه ماه به عنوان سرپرست فعالیت و بعد از آن باید حکم قطعی و مدیریتی دریافت کند. با این حال حدود سه ماه و پنج روز از حکم سرپرستی ابراهیم شکوری در پست دبیرکلی می گذرد و طبق قانون در حال حاضر حضور وی در پست دبیرکلی قانونی نیست. مساله ای که در جلسه مجمع روز یکشنبه می توانست قطعی گردد اما هیچ اشاره ای به آن نشد تا مهم ترین پست اجرایی فدراسیون کماکان با سرپرست اداره گردد.

با این حال شکوری روز یکشنبه نقش بسیار ویژه ای در برگزاری مجمع ایفا کرد. او در کنار مهدی تاج نشست تا مجری برگزاری این جلسه حساس باشد. هم چنین رییس فدراسیون در خلال این جلسه از تدوین یک بندی برای اختیارات بیشتر دبیرکلی صحبت کرد. گویا تاج به دنبال این است تا به دبیرکل اختیار بدهد در مواقع حساس و حکم های ویژه بنا به مصلحت از انتشار بعضی از احکام و نامهها جلوگیری کند تا در زمان مناسب آنها منتشر و اجرا گردد. قانونی که به طور قطع از بروز بعضی حواشی جلوگیری نموده و بازدهی بیشتری خواهد داشت.

3-185

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 989

به "تاج به شکوری اختیارات ویژه می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج به شکوری اختیارات ویژه می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید