به تساوی های ماشین سازی مثبت نگاه می کنم، مهاجم اسکاتلندی می ماند

به گزارش نوای پرنده پارسی، هوشنگ نصیرزاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره تساوی تیم ماشین سازی مقابل سایپا و ثبت شانزدهمین تساوی در این فصل از مسابقات لیگ، گفت: به هر حال تیم ما کم گل می خورد و به همان اندازه هم گل نمی زند. نکته جالب اینجاست که بیشترین گل ما را مدافعانمان زده اند.

به تساوی های ماشین سازی مثبت نگاه می کنم، مهاجم اسکاتلندی می ماند

وی اضافه نمود: خوبی این تساوی ها این است که ما نمی بازیم. می توانیم مثبت به این موضوع نگاه کنیم. البته باید توجه داشت که سه تا مساوی برابر است با دو باخت. اگر تیمی یک برد به دست بیاورد تاثیرش بیشتر از سه مساوی است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با اشاره به برنامه های این تیم برای فصل آینده توضیح داد: ما بازیکنان خودمان را حفظ می کنیم. تیمی که بازیکنانش دو، سه سال با هم باشند حتی به مربی احتیاج ندارد. البته ما رضا مهاجری را داریم که یکی از مربیان خوب و فنی فوتبال است.

نصیرزاده ادامه داد: علاوه بر این بازیکنان جوانی داریم که می توانیم فصل آینده از آنها استفاده کنیم. احتمالاً پیمان بابایی هم که به یک تیم آذربایجانی رفته، فصل آینده بر می شود. یک مهاجم اسکاتلندی هم داریم که سهمیه زیر 21 سال است و می تواند سال بعد به ما یاری زیادی کند.

وی درباره مشکل گلزنی ماشین سازی اعلام کرد: در کل فوتبال ایران فقر مهاجم گلزن دارد و بیشتر مهاجمان خوب در کشورهای دیگر بازی می نمایند. بسیاری از مهاجمان گلزن لیگ ما هم خارجی هستند. سپاهان، تراکتورسازی، استقلال، فولاد و صنعت نفت مهاجمانی دارند که خارجی هستند و برایشان گلزنی می نمایند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1187

به "به تساوی های ماشین سازی مثبت نگاه می کنم، مهاجم اسکاتلندی می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تساوی های ماشین سازی مثبت نگاه می کنم، مهاجم اسکاتلندی می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید