بهترین هتل های ایروان ؛ پایتخت صورتی ارمنستان

به گزارش نوای پرنده پارسی، آشنایی با بهترین هتل های ایروان

ارمنستان یکی از قدیمی ترین کشورهای دنیا است. در نتیجه، انبوهی از گردشگران از سراسر دنیا به ارمنستان سفر می نمایند تا شاهد عجایب تاریخی این کشور در کنار تحولات جدید و مدرن آن باشند. به دلیل جغرافیای کوچک ارمنستان، بیشتر گردشگرانی که به این کشور سفر می نمایند در ایروان اقامت می نمایند و از این شهر به سفرهای کوتاه در شهرها و نواحی اطراف آن می روند. در ادامه برای اقامت راحت تر شما عزیزان در این شهر تعدادی از بهترین هتل های ایروان را به شما معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین هتل های ایروان ؛ پایتخت صورتی ارمنستان

1. هتل رزیدنس نورت اونیو(Residence North Avenue)

هتل رزیدنس نورت اونیو هتلی 4 ستاره است که در شهر ایروان واقع شده و از اپرا و تئاتر باله 10 دقیقه فاصله دارد. هتل رزیدنس نورت اونیو که یکی از بهترین هتل های ایروان محسوب می گردد، اقامتگاهی با یک باغ، وای فای رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، و خدمات اتاق است. همچنین این هتل یک رستوران دارد.

سیستم تهویه هوا یک اتاق خواب جدا، یک حمام با سشوار، و یک اتاق نشیمن از دیگر امکانات هتل رزیدنس اونیو هستند. همچنین اتاق های هتل رزیدنس یک ناهارخوری و یک آشپزخانه با یخچال و اجاق گاز دارند.

این هتل یک زمین بازی دارد. می توانید از پیاده روی و اسکی در نزدیکی هتل رزیدنس لذت ببرید، در این هتل محلی برای کرایه وسایل اسکی و همچنین نگهداری وسایل اسکی وجود دارد.

خرید بلیط هواپیما ارزان ایروان

از نقاط محبوبی که در نزدیکی هتل رزیدنس وجود دارند می توان به میدان جمهوری، موزه تاریخ ارمنستان و کلیسای سنت گریگوری اشاره نمود.

نزدیکی هتل رزیدنس به جاذبه های گردشگری ایروان باعث شده است تا این هتل در میان مسافران بسیار محبوب باشد. همچنین این هتل یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در ایروان دارد.

همچنین هزینه های هتل رزیدنس با توجه به خدماتی که ارائه می نماید بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات هتل رزیدنس می توان به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اسپا، اتاق خانوادگی و سالن ورزشی اشاره نمود.

امتیاز: 10

آدرس: 10/1 North Avenue, 0015 Yerevan, Armenia

2. هتل آر آی اس دالما کالکشن ایروان(RIS Dalma Collection Yerevan)

هتل آر آی اس دالما کالکشن هتلی 4 ستاره است که در ایروان واقع شده و فاصله آن از میدان جمهوری ارمنستان 1.2 کیلومتر است. از ویژگی های این هتل می توان به تراس و نمایی زیبا از افق که در اختیار مسافران قرار می دهد، اشاره نمود. این هتل آپارتمان لوکس در نزدیکی مرکز خرید دالما قرار گرفته است وهمچنین در نزدیکی موزه یادبود قتل عام ارامنه و ایستگاه اتوبوس مرکزی واقع شده است. هتل آر آی اس دالما کالکشن یکی از بهترین هتل های ایروان است که امکاناتی مانند میز پذیرش 24 ساعته، خدمات دربانی و خرید بلیط برای مهمانان را در اختیار آن ها قرار می دهد.

طراحی داخلی اتاق های این هتل مطابق با آخرین مد روز است. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره، یک آشپزخانه، یک نهارخوری و یک حمام و دستشویی اختصاصی همراه با سشوار هستند. همچنین اینترنت وای فای رایگان در این هتل در دسترس است.

بعضی از اتاق های هتل دالما کالکشن یک تراس و بالکن دارند که مهمانان می توانند از روی آن ها تمام شهر، کوه آرارات، کوه آراگاتس، کوه آرا، کوه هاتیس و دریاچه ایروان را ببینند.

اپرا و خانه باله ارمنستان 1.4 کیلومتر از این هتل فاصله دارند و فاصله موزه تاریخ ارمنستان از آن 1.2 کیلومتر است.

موقعیت مکانی این هتل مورد علاقه زوج های جوان است به طوریکه آن ها امتیاز 8.7 را به این هتل داده اند.

از دیگر امکانات هتل آی آر اس می توان به اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع و اجازه ورود حیوانات اشاره نمود.

امتیاز: 9.6

آدرس:1/3 Tsitsernakaberd Highway, 0082 Yerevan, Armenia

3. هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر(Welcome City Center Apartments)

هتل ولکام سیتی سنتر هتلی 4 ستاره است که 5 دقیقه پیاده تا میدان جمهوری ایروان فاصله دارد. این هتل که یکی از بهترین هتل های ایروان محسوب می گردد، مجهز به دستگاه تهویه هوا و وای فای رایگان است.

هر واحد این هتل مجهز به آشپزخانه با یک مایکروویو، یک اتاق نشیمن با کاناپه، یک تلویزیون صفحه تخت، یک ماشین لباسشویی و یک حمام اختصاصی با سشوار است.

از مکان های دیدنی که به این هتل نزدیک هستند می توان به اپرای ارمنستان و تئاتر باله ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان و مسجد آبی اشاره نمود.

این هتل یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در ایروان دارد و بسیار محبوب مسافران است و توانسته است امتیاز 9.8 را از نظر موقعیت مکانی کسب کند.

همچنین هتل ولکام سیتی سنتر بسیار در میان زوج های جوان محبوب است و امتیاز 9.9 را در میان آن ها به دست آورده است.

هزینه های این هتل نیز با توجه به خدماتی که ارائه می دهد بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات هتل ولکام سیتی سنتر می توان به ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانوادگی و اتاق های سیگار ممنوع اشاره نمود.

امتیاز: 9.4

آدرس: 17 Pavstos Buzand Street, ap. B5-3, 0010 Yerevan, Armenia

4. آنابلا بوتیک هتل ایروان(AnnaBella Boutique Hotel)

هتل آنابلا بوتیک هتلی 3 ستاره است که در ایروان واقع شده و فاصله آن تا اپرا و تئاتر باله ارمنستان 5.3 کیلومتر است. از امکانات هتل آنابلا که در میان هتل های 3 ستاره یکی از بهترین هتل های ایروان است، می توان به یک باغ، اتاق های سیگار ممنوع، وای فای رایگان و یک بار اشاره نمود.

فاصله این هتل از میدان جمهوری 5.8 کیلومتر، از دانشگاه دولتی ارمنستان 5 کیلومتر و از آبشار ایروان 5.6 کیلومتر است. هتل آنابلا بوتیک مجهز به یک میز پذیرش 24 ساعته و انبار چمدان برای مهمانان هتل است.

در هر اتاق یک میز، یک تلویزیون صفحه تخت و یک حمام اختصاصی وجود دارد. همچنین هر اتاق مجهز به یک یخچال است.

همچنین مهمانان هتل آنابلا بوتیک می توانند از صبحانه بوفه این هتل لذت ببرند.

فاصله باغ وحش ایروان و موزه تاریخ ارمنستان از هتل آنابلا 5.8 کیلومتر است.

هتل آنابلا بوتیک در میان زوج های جوان محبوب است و امتیاز 8.3 را توسط آن ها کسب نموده است.

از دیگر امکانات هتل آنابلا بوتیک می توان به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی و اتاق های سیگار ممنوع اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

آدرس: 17 Mamikoniants Street, 0014 Yerevan, Armenia

5. ریپابلیک اسکوئر بوتیک هتل ایروان(Republic Square Boutique Hotel)

هتل ریپابلیک اسکوئر بوتیک هتلی 3 ستاره در ایروان است. از امکانات هتل ریپابلیک اسکوئر ایروان می توان به وای فای رایگان، ورود حیوانات مجاز و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره نمود. همچنین در این هتل یک رستوران وجود دارد که مهمانان می توانند از غذاهای آن لذت ببرند.

اتاق های هتل ریپابلیک اسکوئر عایق صدا و کف آن ها پارکت است، همچنین تمامی آن ها یک تلویزیون صفحه مسطح دارند و ملافه تخت ها کتانی است.

میز پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته به مسافران خدمات می دهد و همچنین برای راحتی مسافران خدمات بلیط و تور و یک دستگاه خودپرداز در این هتل در دسترس آن ها است.

دوچرخه سواری و پیاده روی در نواحی اطراف هتل ریپابلیک محبوب است، به همین دلیل این هتل اتاق های کرایه دوچرخه نیز دارد. البته در این هتل ماشین هم می توانید کرایه کنید. فاصله اپرا و تئاتر باله ارمنستان از این هتل 0.9 کیلومتر و از موزه نسل کشی ارامنه 1.93 کیلومتر است. نزدیک ترین فرودگاه به هتل ریپابلیک اسکوئر بوتیک فرودگاه بین المللی زوارتنوتس است که فاصله آن از این هتل 9.9 کیلومتر است.

هتل ریپابلیک یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در ایروان دارد و از این لحاظ امتیاز 9.7 را در میان مهمانان کسب نموده است.

همچنین امتیاز زوج های جوان به این هتل 9.8 می باشد، بنابراین هتل ریپابلیک برای زوج های جوان بسیار مناسب است.

همچنین این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می نماید امکانات مناسبی دارد.

از دیگر امکانات هتل ریپابلیک اسکوئر بوتیک می توان به استخر، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، میز پذیرش 24 ساعته، تراس و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.3

آدرس: Zaqyan 5/3, 0002 Yerevan, Armenia

6. هتل آقابابیان ایروان(Aghababyans Hotel)

هتل آقابابیان که در ایروان واقع شده است، یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های ایروان است که 8 کیلومتر از میدان جمهوری ارمنستان فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا و یک بار است. همچنین این هتل یک رستوران، یک میز پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق و وای فای رایگان دارد.

صبحانه های هتل آقابابیان به صورت بوفه است.

فاصله اپرا و تئاتر ارمنستان از هتل آقابابیان 8 کیلومتر است.

این هتل در میان زوج های جوان بسیار محبوب است و توانسته است در میان آن ها نمره 9.6 را کسب کند. همچنین با توجه به خدماتی که ارائه می نماید هزینه های آن بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات هتل آقابابیان می توان به استخر، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، اسپا، اتاق خانوادگی و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

آدرس: Nazarbekyan 25/5, 0057 Yerevan, Armenia

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فلای تودی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2084

به "بهترین هتل های ایروان ؛ پایتخت صورتی ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ایروان ؛ پایتخت صورتی ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید