بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران به همراه اول رسید

به گزارش نوای پرنده پارسی، در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران، همراه اول پیروز به دریافت تندیس زرین، بالاترین نشان این جایزه شد.

بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران به همراه اول رسید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام همراه اول، نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن اجلاس سران، برگزار گردید.

با داوری نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، همراه اول در سومین سال حضور خود در این جایزه، حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین جایزه این دوره شد.

در این مراسم محمدباقر محمدزاده، مقدم مدیرکل مالی همراه اول به نمایندگی از این اپراتور، تندیس زرین دوره نهم را دریافت کرد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال 1389 هر ساله برگزار می گردد، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و مالی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در راستا دستیابی به صندلی واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و مالی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در مالی و مالی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات پیروز مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

انتهای رپرتاژ خبری

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 880

به "بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران به همراه اول رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران به همراه اول رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید