بازیکن الدحیل: باید با تمام توان مقابل استقلال بازی کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، بازیکن تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: مقابل استقلال باید با تمام توان به میدان برویم.

بازیکن الدحیل: باید با تمام توان مقابل استقلال بازی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراد ناجی بازیکن تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: گروه سختی داریم و باید با تمام توان ظاهر شویم. خودمان را باید آماده کنیم تا برای صعود از گروه نتیجه لازم و مثبت را بگیریم.

وی مطرح کرد: در شرایط این چنینی تیم شما باید در نهایت تمرکز باشد. ما هم اکنون با تمام تمرکز اینجا هستیم. می دانیم که استقلال تیم قدرتمندی است و در لیگ ایران هم در بالای جدول واقع شده است و قدرت خودش را به همه نشان داده است. این مسئله بازی های این گروه را زیباتر می نماید و ما هم اینجا هستیم تا بتوانیم شایستگی خودمان را نشان دهیم و از گروه صعود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال الدحیل در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه شما سال گذشته تجربه تلخی مقابل پرسپولیس داشتید و بازهم باید مقابل یک تیم ایرانی در استادیوم آزادی قرار بگیرید، گفت: در همین فصل یک بار با استقلال بازی کردیم و نتیجه لازم را گرفتیم. در مسابقات این چنینی زیادی بازی نموده ام و مقابل استقلال هم تجربه دارم. با این حال باید برای این بازی کوشش و شانس خودمان را امتحان کنیم تا به نتیجه برسیم. پیش از این هم گفته ام که باید بتوانیم از شانس های خودمان به خوبی استفاده کنیم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1237

به "بازیکن الدحیل: باید با تمام توان مقابل استقلال بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن الدحیل: باید با تمام توان مقابل استقلال بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید