ایگواین باعث جدایی کین از یوونتوس می گردد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، با اصرار گونسالو ایگواین برای ماندن در یوونتوس، احتمال جدایی مهاجم ایتالیایی بانوی پیر وجود دارد.

ایگواین باعث جدایی کین از یوونتوس می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، گونسالو ایگواین که پس از یک فصل قرضی بازی کردن در تیم های میلان و چلسی - هر کدام یک نیم فصل - دوباره به یوونتوس بازگشته، قصدی برای ترک جمع راه راه پوشان تورین ندارد و به پیشنهادهای خود دست رد زده است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا، گونسالو ایگواین تاکنون پیشنهاد پیوستن به تیم های رم و وستهام را رد نموده است. این مهاجم آرژانتینی بر این باور است که می تواند مائوریتزیو ساری را برای بازی در یووه متقاعد کند، سرمربی ای که سابقه کار با او در ناپولی و چلسی را دارد.

نشریه کوریره دی تورین هم مدعی شد با این شرایط احتمال اینکه یوونتوس بخواهد مویزه کین را از ترکیبش کنار بگذارد، وجود دارد. مویزه 19 ساله که از او به عنوان یکی از استعدادهای نوظهور فوتبال ایتالیا یاد شده است، مورد توجه دو باشگاه اورتون و آژاکس واقع شده است.

انتظار می رود یوونتوس در صورتی که مویزه کین را در لیست خروجی خود قرار دهد، او را به طور قرضی یا قطعی با قابلیت خرید مجدد به تیمی دیگر منتقل کند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1620

به "ایگواین باعث جدایی کین از یوونتوس می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگواین باعث جدایی کین از یوونتوس می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید