اینک خزان نقد و آنالیز می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، رمان اینک خزان نوشته اویگن روگه نویسنده آلمانی که چندی پیش با ترجمه محمد همتی توسط نشر نو منتشر شد، روز چهارشنبه 17 بهمن در شهر کتاب پاسداران نقد و آنالیز می گردد.

اینک خزان نقد و آنالیز می گردد

این برنامه با حضور مترجم اثر، محمد قاسم زاده، مهشید میرمعزی، علی عبداللهی و آزاد عندلیبی همراه خواهد بود.

اویگن روگه نویسنده این کتاب متولد 1954، نویسنده، نمایشنامه نویس، مترجم نمایشنامه های چخوف و فرزند یکی از مورخان سرشناس آلمان است. آگاهی او از ظرفیت های زبان آلمانی در عرضه روایتی شفاف و آمیخته با طنزی گزنده و عمیق و احاطه اش به تاریخ و تجربه زندگی در آلمان شرقی از اینک خزان رمانی منحصربه فرد ساخته است.

اینک خزان علاوه بر جایزه آلفرد دوبلین در سال 2009، جایزه اسپکته را در سال 2011 و جایزه کتاب سال آلمان را در همان سال از آن خود نموده است. اقتباسی سینمایی از این رمان نیز در سال 2017 بر پرده سینماها رفته است. این رمان تاکنون به 33 زبان زنده جهان ترجمه شده و واکنش مثبت منتقدان ادبی را برانگیخته است. ایریس رادیش این رمان را رمانی بزرگ درباره آلمان شرقی از جنس بودنبروک های توماس مان توصیف نموده است.

برنامه نقد و آنالیز این رمان روز چهارشنبه 17 بهمن از ساعت 17 در شهر کتاب پاسداران واقع در خیابان پاسداران، بوستان دوم، پلاک 9 برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 795

به "اینک خزان نقد و آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینک خزان نقد و آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید